Gå til innhold

Hvorfor BH


Gjest hva er vitsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bedre støtte? Gir bedre form på brystene? Jeg synes uansett BH'er uten spiler er ubehagelige.

Jeg synes BH'er MED spiler er ubehagelig. Spilene lager røde merker i huden, og jeg blir sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som fordelen med sokker med strikk...

Noen syns det er behagelig og støttende, andre syns det strammer og er ekkelt.

De lager begge deler for at vi kan velge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BHer er en uting

Vi gutta vil se nippler, og det ser vi ikke om dere drar på dere BHer.

Nei, BHer er for mennesker med grusommme pupper.

Mine brystvorter vises nå utmerket godt gjennom BH'en (når de er stive). Enten har du sett kvinner med helt "slappe" brystvorter eller så har de hatt jævlig tjukke BH'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triumph passer ikke mine pupper i det hele tatt. Ella May derimot, sitter som et skudd! Rimeligere er de også og kvaliteten er det ingenting å si på. :o)

hvor får du kjøpt Ella May?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får du kjøpt Ella May?

Lindex. Det finnes til og med suverene BH'er i det merket _uten_ spiler og uten at BH'en ser ut som et seletøy til en bryggerigamp eller noe til å pynte små a-cups med. Har et par vanlige jeg er kjempefornøyd med og de kosta under 200,- stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BHer er en uting

Vi gutta vil se nippler, og det ser vi ikke om dere drar på dere BHer.

Nei, BHer er for mennesker med grusommme pupper.

Problemet er at hvis kvinnfolka ikke bruker BH, så blir puppene hengene omtrent ved navelen med årene :-)

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at hvis kvinnfolka ikke bruker BH, så blir puppene hengene omtrent ved navelen med årene :-)

"....................."

Det er fullstendig korrekt. Tåknusere er noe dritt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Triumph? De syns jeg er behagelige. :-)

http://www.triumph-international.no

Jeg kjøper som regel Triumph, mest fordi nærmeste butikk har et rikt utvalg. Pleier kjøpe uten spiler. Sist kjøpte jeg to esker, like trodde jeg. Da jeg var på ferie og åpnet eske nr 2, låg det "feil" BH oppi. Den har et slags myke spiler. Jeg tok den i bruk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper som regel Triumph, mest fordi nærmeste butikk har et rikt utvalg. Pleier kjøpe uten spiler. Sist kjøpte jeg to esker, like trodde jeg. Da jeg var på ferie og åpnet eske nr 2, låg det "feil" BH oppi. Den har et slags myke spiler. Jeg tok den i bruk,

Triuph Satin Curves er i hvert fall kjempebehagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig korrekt. Tåknusere er noe dritt! :)

Kan ha sine fordeler også. Hvis de kan lempes over skuldrene så kan man jo holde i dem som tømmer når man intar galoppstillingen. F.eks.

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig korrekt. Tåknusere er noe dritt! :)

Da skal du holde deg til fjortiser på din egen alder lille venn så slipper du tåknusere ;o) Forøvrig tror jeg det er enten kulde eller opphisselse som skaper stivhetern og sånn sette er det mulig du må ut i kulda for å se nippels, om du forstår hva jeg mener.

*mobb, mobb*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du holde deg til fjortiser på din egen alder lille venn så slipper du tåknusere ;o) Forøvrig tror jeg det er enten kulde eller opphisselse som skaper stivhetern og sånn sette er det mulig du må ut i kulda for å se nippels, om du forstår hva jeg mener.

*mobb, mobb*

Der er jeg fraktisk helt enig med deg. F.eks. ser jeg mye bedre ut i bar overkropp når det er kaldt enn når det er varmt. Rett og slett fordi nippelene da blir jævla harde og stive, noe som gjør at pecksa mine ser rimelig kompakte ut!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at hvis kvinnfolka ikke bruker BH, så blir puppene hengene omtrent ved navelen med årene :-)

"....................."

I min alder slutter man med BH for da glatter man ut rynkene i ansiktet *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...