Gå til innhold

Hvorfor søke jobb på pizzasjappe? Hjelp!


bompa

Anbefalte innlegg

Jeg holder FORTSATT på å skrive jobbsøknad.. grrrr..

Har ikke PEILING på hva jeg skal skrive på "Jeg søker jobb hos dere fordi...". Hvorfor søker man jobb på ei pizzasjappe? For å tjene penger, ja, men det kan jeg jo ikke skrive. "Fordi jeg liker å lage pizza" - neeei..

Hjelp! Noen som har noen tips?

Jeg må forresten sende søknaden før kl. tolv.. Huuuff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

fordi du er dyktig til og interessert i matlaging, og fordi du trenger å spe litt på studilånet..

Er en fin omskrivning.

Det er helt greit å ikke utelukkende være interessert i pizzasjappejobben for kun for spenningen eller skyld. Det hadde vel nesten virket mot sin hensikt.;o)

Jeg tror folk innser at folk gjerne har høyere ambisjoner på sikt..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi du er dyktig til og interessert i matlaging, og fordi du trenger å spe litt på studilånet..

Er en fin omskrivning.

Det er helt greit å ikke utelukkende være interessert i pizzasjappejobben for kun for spenningen eller skyld. Det hadde vel nesten virket mot sin hensikt.;o)

Jeg tror folk innser at folk gjerne har høyere ambisjoner på sikt..

:o)

Ja, den likte jeg! :)

Tror du jeg også kan legge til "Ser også på dette som en fin mulighet til å komme meg ut i arbeidslivet", eller blir det litt frekt..?

Takk for hjelpa forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ja, den likte jeg! :)

Tror du jeg også kan legge til "Ser også på dette som en fin mulighet til å komme meg ut i arbeidslivet", eller blir det litt frekt..?

Takk for hjelpa forresten :)

:o)

Høres bra ut det. Kjør på&lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...