Gå til innhold

Hvordan i alle verdens riker skal jeg klare det her

Anbefalte innlegg

Gjest dukkelise

Har nå holdt på å kjempe mot min sf siden juni,og nå får jeg en smell så jeg ikke aner ååsen jeg skal komme gjennnom.Har alltid brukt maten for å komme gjennom dagen,brått så er den vekk...og jeg er uten noe..Føler meg helt på tuppa..rasløs,jeg går masse for å klare la være rispe meg opp.Jeg klør oppover føttene for jeg føler noe kribler i meg for å bare rispe i vei...føle annet enn helvete inni meg.Er så sliten jeg ikke ser land..går og går...

Hva faen.....er det virkelig meningen jeg må det her??

Faen som jeg kunne trengt en hel ring av mennesker i rundt meg som passa på meg nå...

Møkka mat...

Fortsetter under...

du kjemper en hard kamp vennen.. og du har vært kjempeflink til nå!!! vet d er vansklig.. men prøv å hold ut.. du skal over denne kneika vennen..

og jeg er her for deg.. du vet hvor du finner meg..

*tar dukke og putter i lomma mi så du er trygg* gla i deg vet du vennen!! og fryktelig stolt av deg..!! d skal du vite!

go'vennen!! jeg og du vet du.. til topps skal vi!!

*klemzeflat*

Gjest bulimica

At du har klart deg siden i sommer er jo fantastisk - og sterkt.

I løpet av siste 5 år har jeg ikke klart å holde meg unna maten i mer enn et døgn når behovet har vært der.

Dette er et tilbakefall. Helt naturlig. Du har klart mye siden i sommer, og vil få bedre perioder igjen.

Skal prøve å bli like flink som deg! :)

Hilsen overmett

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...