Gå til innhold

Gynekolog i Trondheim


Gjest sluffy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hvis du ikke går gjennom fastlegen, blir alle spesialister dyre.

Prøv hun på estestisklazerkirurgi - hun er flink og trivelig og ikke minst HUN. Koster vel 600 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke går gjennom fastlegen, blir alle spesialister dyre.

Prøv hun på estestisklazerkirurgi - hun er flink og trivelig og ikke minst HUN. Koster vel 600 kr

Tar over en mnd å få time hos fastlegen min, derfor ønsker jeg å prøve vanlig spes.

Har ikke noe si for meg om det er mann eller kvinne, faktisk har jeg best erfaring med menn, de er ikke så brutale som kvinner.

Blir litt for dyrt hvis jeg må ut med så mye :P kanskje jeg får bite i det sure eplet og vente på fastlegen min da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Tar over en mnd å få time hos fastlegen min, derfor ønsker jeg å prøve vanlig spes.

Har ikke noe si for meg om det er mann eller kvinne, faktisk har jeg best erfaring med menn, de er ikke så brutale som kvinner.

Blir litt for dyrt hvis jeg må ut med så mye :P kanskje jeg får bite i det sure eplet og vente på fastlegen min da.

Ja det er dyrt! Men det er også ganske kostbart å dra på to legeundersøkelser! + stresset, ta seg fri fra jobb..........urk - TUNGVINT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er dyrt! Men det er også ganske kostbart å dra på to legeundersøkelser! + stresset, ta seg fri fra jobb..........urk - TUNGVINT

Hvorfor blir det 2 legeundersøkelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hvorfor blir det 2 legeundersøkelser?

en til fastlegen og en til gynekologen = to undersøkelser = to regninger= to fri fra jobb= to stress:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en til fastlegen og en til gynekologen = to undersøkelser = to regninger= to fri fra jobb= to stress:(

Hvorfor må jeg gå til både fastlegen og gynekologen da? Kan jeg ikke bare gå rett til gynekolog? Må jeg ha rekvisisjon? For noe pes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hvorfor må jeg gå til både fastlegen og gynekologen da? Kan jeg ikke bare gå rett til gynekolog? Må jeg ha rekvisisjon? For noe pes :P

Ja det er noe dritt!!

Hcis du ikke får rekvisisjon, koster det faktisk 5-600kr.

HÅPLØST SYSTEM -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...