Gå til innhold

SÅ dum trodde jeg ikke jeg var!!!


serendipity

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • serendipity

    8

  • pip

    5

  • laguna1365380434

    4

  • nanna

    3

7 riktige. Ikke f... om jeg så forskjell på de tegningene...

I bilde B med pingvinen er føttene "sammenvokst", det andre så jeg ikke. Tok testen en gang til og nå fikk jeg 9 riktige, men det er jo litt juks da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me too...

Jeg prøvde igjen, nå fikk jeg 9. Jeg finner fader ikke feilen på de ballongene!

Det med tallene er enkelt her - ikke legg sammen tallene som de står, men se etter tall som til sammen blir hele tiere, 21+19, feks. Da blir det lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjettet vilt på bildene - så ikke noe som helst slags forskjell - også gjettet jeg også på en av regneoppgavene - og dermed fikk jeg 10 rette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde igjen, nå fikk jeg 9. Jeg finner fader ikke feilen på de ballongene!

Det med tallene er enkelt her - ikke legg sammen tallene som de står, men se etter tall som til sammen blir hele tiere, 21+19, feks. Da blir det lettere.

I fjerde eller femte forsøk ser jeg at på kun tre av bildene henger ballongene i en svart tråd. Der er en tykkere dings på det fjerde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjettet vilt på bildene - så ikke noe som helst slags forskjell - også gjettet jeg også på en av regneoppgavene - og dermed fikk jeg 10 rette...

Dette er virkelig dagen du burde levere lotto-lappen.

Flakslodd også.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stolt av å ikke forpeste omgivelsene

8.. Jeg så overhodet ikke forskjell på tegningene..

Hva var forskjellen da? Noen som så det?

Jeg trodde vi konstaterte det i debatten i går, lille røykende venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stolt av å ikke forpeste omgivelsene

Stikk nå og drit du da..Tulling

Det var da voldsom for et språk !! Du burde vaske munnen din med grønnsåpe og mere til enn det. En blir ofte gretten når en ikke får sin daglige dose med nikotin og alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...