Gå til innhold

Til rotekoppen


Gjest snartnrto

Anbefalte innlegg

Gjest snartnrto

Hei!

Tar kontakt med deg siden jeg ser at vi er i samme situasjon som dere. Også vi har et barn fra før, født i desember 2001, og nå har vi sendt papirene fra Maigaard til Haugesund for søskenforsøk.

Jeg har også vært i tvil med hensyn til tidsperspektivet, og ble svært forundret da jeg snakket med en dame ved sykehuset i går som sa at de hadde sendt "oppstartspapirer" i posten. Tror det var det hun kalte det. Jeg trodde dette ville ta tid og at vi kanskje kom inn til forsøk en gang i vår? Men vi har ikke vært til noen samtale, har jeg misfortått damen i telefonen? Hvordan var progresjonen for dere? Hva tror du at jeg får posten......? Hva har dere fått?

Venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rotekoppen1365380376

Hei.

Som tidligere nemt skal vi i gang med et søskenforsøk.

Vi har ikke vært til samtale ennda,men har fått alle papirene i posten , vært å tatt alle prøvene og fylt ut papirer selv om jeg ikke har fått sent dem ennå.

Vi skal til samtale i november.

Jeg ble ganske overasket da vi fikk innkallelse til ivf fordi vi faktisk ble forespilt hormonstimulering i forkant, da jeg var inne i mai ogfjernet en syste på den ene egglederen.

Så det har gått rimlig raskt fra jeg var inne i mai og til vi har fått time i november med tanke på sommerferie og alt.

Men vi har et par svangerskap bak oss, utenom det som resulterte i trollungen vår.Vi mistet en liten gutt i `98, og hadde en missed abortion samme året. I tilegg var det ikke et knirkefritt svangerskap med trollungen vår heller.

Så om det hart vært pågrunn av dette at det ikke tar så lang tid eller om køene er kortere nå enn før det vet jeg ikke. Men jeg er i hvertfall glad det ikke er så alt for lenge til vi er i gang.

Venligst hilsen rotekoppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snartnrto

Hei.

Som tidligere nemt skal vi i gang med et søskenforsøk.

Vi har ikke vært til samtale ennda,men har fått alle papirene i posten , vært å tatt alle prøvene og fylt ut papirer selv om jeg ikke har fått sent dem ennå.

Vi skal til samtale i november.

Jeg ble ganske overasket da vi fikk innkallelse til ivf fordi vi faktisk ble forespilt hormonstimulering i forkant, da jeg var inne i mai ogfjernet en syste på den ene egglederen.

Så det har gått rimlig raskt fra jeg var inne i mai og til vi har fått time i november med tanke på sommerferie og alt.

Men vi har et par svangerskap bak oss, utenom det som resulterte i trollungen vår.Vi mistet en liten gutt i `98, og hadde en missed abortion samme året. I tilegg var det ikke et knirkefritt svangerskap med trollungen vår heller.

Så om det hart vært pågrunn av dette at det ikke tar så lang tid eller om køene er kortere nå enn før det vet jeg ikke. Men jeg er i hvertfall glad det ikke er så alt for lenge til vi er i gang.

Venligst hilsen rotekoppen

Hei, igjen!

Jammen har dere hatt det tøft! Håper dere snart kan kose dere med enda en gullunge.

Vi har vært heldige. Første IVF-forsøk var mislykket, men andre gang lyktes vi og svangerskapet forløp normalt. Nå skal vi altså igang igjen, men som du forstår er jeg så nysgjerrig at jeg nesten går i spinn. Fikk ingenting i posten i dag heller....

Uansett - lykke til! Kanskje snakkes vi i Haugseund....eller her på forumet.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...