Gå til innhold

Hva er det med ballongbildene..


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

på IQ testen serendipity la ut...?

Nå har jeg sett på den flere ganger, og jeg synes fortsatt de fire ballongbildene er identiske..:-/

Pingvinene så jeg da omsider, det er da enda noe..

Noen smartinger som kan fortelle meg?

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg sa lenger nede, er det tråden ballongene er festet i.

Næhæhei! Det er bilde b for der er det en ekstra hånd nedefor de andre på jenta!

Det var Tornerose som sa det lenger ned... Hvilket bilde mener du det er da? Alle ballongsnorene ser helt like ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah - observant du! Takk skal du ha:o)

Men det er feil, Laguna, feil feil feil! :o) Se godt på bilde b, nede på høyre side på skjørtet til jenta, der har hun en ekstra hånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Men det er feil, Laguna, feil feil feil! :o) Se godt på bilde b, nede på høyre side på skjørtet til jenta, der har hun en ekstra hånd...

Jeg skal se igjen! Jeg synes de var helt klin like, og jeg tror jeg har sett på de 5 ganger eller noe..;)

Pingvine så jeg på tredjegangs..Jeg er nok skikkelig observant:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Men det er feil, Laguna, feil feil feil! :o) Se godt på bilde b, nede på høyre side på skjørtet til jenta, der har hun en ekstra hånd...

Nå så jeg det!:o) En liten hvit dubbeditt ved siden av skjørtet..

Det hadde jeg ALDRI sett selv, om jeg så hadde glodd i hundre år..

Får med deg saker og ting du, tydeligvis...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg det!:o) En liten hvit dubbeditt ved siden av skjørtet..

Det hadde jeg ALDRI sett selv, om jeg så hadde glodd i hundre år..

Får med deg saker og ting du, tydeligvis...!

*Hostekule* Innrømmelse: Det var Tornerose som avslørte det i tråden lenger nede... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næhæhei! Det er bilde b for der er det en ekstra hånd nedefor de andre på jenta!

Det var Tornerose som sa det lenger ned... Hvilket bilde mener du det er da? Alle ballongsnorene ser helt like ut for meg.

Ja, der er en slags hånd der tråden er på de tre andre bildene, så vi er egentlig enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...