Gå til innhold

Alkohol


Gjest usikker i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest usikker i kveld

Vet ikke om dette er rette plassen, men håper noen kommer med synspunkter.

Probemstilling:

Det siste året har jeg vært psykisk nedkjørt.

Har drukket minimalt med alkohol, da jeg tidlig oppdaget at alkohol og sinnstemningen min ikke kunne kombineres.

De to-tre siste småfestene har der i mot godt over all forventning. Med det mener jeg ingen sorg og tårer.

Så til problemet:

I kveld er jeg invitert ut, koselig det.

Men, føler meg rett og slett ikke i form, enda jeg prøver å anstrenge meg.

Har virkelig lyst til å dra, treffe folk og i det hele tatt kose meg.

Men så var det humøret da, kan nesten kjenne at jeg får en "skyllebøtte" av tårer over meg.

Har hatt det, den siste uken. Bare jeg leser noe vakkert, rørende, får litt oppmerksomhet, så kommer tårene. Kan ikke si at jeg gråter men det er tårene, føler meg svak, men samtidig lykkelig.

Hva mener du som leser dette, bør jeg ta skrittet og unne meg en ute-kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig vet jeg at slike dager kan det være best å finne sofa'n foran tv'en hjemme. MEN jeg prøver å presse meg selv litt likevel. Er man på "randen" synes hverfall jeg det er tryggest hjemme, i frykt for at alt skjærer seg ute... Synd, men sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...