Gå til innhold

Big One Pizza


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg var fysen i natt og satte til livs en hel Big One. Nå lurte han.. Kameraten min altså, på om det er mye?

Det skal være sagt at kameraten min er ganske stor, så han trenger litt mat når han er sulten, men er det likevel vanlig at man kan gomle en hel slik en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Typen klare fint en sånn. Han er slank.. Jeg har ikke prøvd.

Jeg klarer en hel sånn originale uten problemer i hvertfall..

Og jeg kan godt ete trekvart til nesten enhalv bestillings pizza..Og det tilsvarer vel ca?

Enten er vi grådige her i huset eller så er det helt normalt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er lang og tynn, og klarer fint å hive i seg en hel pizza.

Han spiser kjempemye, og legger ikke på seg et gram. *misunnelig*

Det er vel nokså individuelt, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart er pizzaen ferdig

Hils å si han at det var ikke mye. Tenk på det at det er fin og ikke grov bunn. Videre så er det ikke rare fyllet som er oppå. Og osten da, sorgens historie det åsså.

Be han fortsette å hive i seg så mye pizza som han bare orker.

Jeg selv foretrekker god "hjemme snekra" pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart er pizzaen ferdig

Kjæresten min er lang og tynn, og klarer fint å hive i seg en hel pizza.

Han spiser kjempemye, og legger ikke på seg et gram. *misunnelig*

Det er vel nokså individuelt, tenker jeg!

Åja han, har sett når han langer i seg stykke etter stykke, og aldri om han deler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal dytte i meg en Big One nå når fotballkampen begynner.

Jeg lover å gi en tilbakemelding på hvor mye av Big Onen jeg klarte å sette til livs, men normalt så pleier jeg å spise litt over en halv. På en god dag klarer jeg nok likevel å sette til livs en hel pizza, selv om jeg er litt småspist.

Nå er det snart fotball!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte bare ca en halv Big One nå, men det må sies at jeg også drikker øl og da blir jeg enda mer småspist enn til vanlig.

Norge kommer til å vinne 2 - 0.

*Optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har ikke problemer med det. Han spiser vanvittig mye - er ikke tykk men høy og slank.

Det er ikke akkurat favorittmaten hans, og selv syntes jeg Big One er helt for jævlig. Søppelmat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ti år siden veide jeg ca 62 kg og var ca 167 høy. Jeg måtte nok ha to slike for å bli mett. Kunne lett klart tre hvis jeg ville. Det skal sies at jeg trente mye da. I dag må jeg ha en hel, en og en halv hvis jeg er skikkelig sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer bare maks en halv, men et par kompiser i gamle dager greide fint en hel Peppes alene, og det er 700 g tror jeg.

En stor Peppes må vel være mer enn 700gram? de størte i Rimi-fryseren er jo 800gram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke den Big One-pizzaen, men til og med jeg klarer å spise en Grandiosa alene om jeg er skikkelig sulten. Så at en voksen mann da greier en sånn Big One, er vel ikke helt vilt.

Jeg er forøvrig 1,63 høy og ca 90 cm rundt rompa...Ikke digre betan akkurat, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...