Gå til innhold

Det er hardt å være frisk


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Det er så mye som skal gjøres. Husarbeid, vaske klær, være med venner, skole, masse lekser, trening. Det er ikke nok timer i døgnet, for man trenger å sove også! (før gjorde jeg ikke annet enn å se på tv og sove)

Men men. Får bruke helga til å sove og slappe av.... Kjente tungsinnet og smerten komme i går, etter at jeg hadde vært kjempelykkelig i flere dager, men jeg sa til meg selv: TRRISH! Det går sikkert over! Gå å legg deg, så blir det likar i mårra!! Så tok jeg en sovepillet og sovnet. Det var ikke bedre, jeg er helt utslitt, men jeg overlever, for nå er det jo helg.

Jeg er glad Gud oppfant søndag til en hviledag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver selv på å bygger meg opp igjen etter å ha vært psyk i flere år. Mange ganger har jeg tenkt at det er lettere å forbli psyk enn å kjempe seg opp igjen.

Å komme seg opp på jobb om morgenen, være sosial, følge opp barna, husarbeid ol. krever jammen meg sin kvinne! Men jeg kjenner jo at det gjør meg godt - det er noe antidepressivt over det å delta i det "normale" livet.

Enkelte dager er tyngre enn andre og da er det lett å tenke at nå blir jeg dårlig igjen. Men også vi som har vært så langt nede kan ha enkelte dårlige dager - akkurat som andre. Det gjelder bare å ta seg sammen og samtidig finne balansen mellom aktivitet og hvile.

Lykke til Trrrish og god hviledag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Har det litt som deg vennen. Jeg er også så utslitt enkelte ganger. Det tar på å være sosial også. Men vi må lære oss å prioritere. Vi kan ikke klare alt. Vi må lære oss å si nei når vi har perioder hvor vi sliter litt.

Men du, imorgen er en ny dag og en ny uke.

Lykke til med den! :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...