Gå til innhold

Det er mange homofile på dol.


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Det ser man nå når det faktisk skrives hyppige innlegg under norges viktigste fotballkamp på flere år.

Dette er tross alt det sikreste tegn på homofili. Ikke det at det er noe galt i det, altså, homofile er tross alt like mye verdt som meg, men jeg finner det bemerkelsesverdig at så få dolere har kommet ut av skapet.

(Det er pause nå, så jeg er unnskyldt. Dessuten hører jeg på Jokke nå under pausen, det sikreste tegnet på heteroseksualitet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    14

  • Ulv I Faarikaal

    6

  • Grip

    4

  • Pappa Bjørn

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Sikker på det ikke bare er kjerringer med manns-nick?

:P

Det er godt mulig.

Men disse kjerringene er i det minste rimelig sikkert heterofile, da lesbiske nå sitter flokket rundt skjermen.

Det er rart det der. Fotball i seg selv sier mye om legning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere homoer som elsker fotball. Jeg vet også om flere homoer som spiller fotball... profesjonellt.

Den satt tenker jeg;o)

Jeg tror nok ikke disse såkalte homofile egentlig er homofile.

De er nok rimelig sikkert heteroseksuelle som ikke har kommet ut av skapet enda, men leker homofile fordi det er litt "inn" om dagen.

Det der med å komme ut av skapet kan tross alt gå begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke disse såkalte homofile egentlig er homofile.

De er nok rimelig sikkert heteroseksuelle som ikke har kommet ut av skapet enda, men leker homofile fordi det er litt "inn" om dagen.

Det der med å komme ut av skapet kan tross alt gå begge veier.

Svingdør i klesskapet? :)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Humlepungen

Jeg tror nok ikke disse såkalte homofile egentlig er homofile.

De er nok rimelig sikkert heteroseksuelle som ikke har kommet ut av skapet enda, men leker homofile fordi det er litt "inn" om dagen.

Det der med å komme ut av skapet kan tross alt gå begge veier.

hehe

Nå ror du så det fosser;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har splitter ny samboer, han foretrekker fotball fremfor det andre som vises på tv'n denne lørdagskvelden.

Jeg liker det. Tenk om han heller ville sett junior-grand prix!

Pikk! Bosnia scora!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Nå ror du så det fosser;o)

Du har rett.

Etter hva jeg nå så i andre omgangen så tar jeg tilbake det jeg sa.

Det var tjukt av homofile fotballspillere på banen. På det norske laget.

Nei, nå skal jeg ikke være slem med homsene, det er tross alt bare vås fra min side, men disse forbanne møkkamennene til Semb, Flo, Iversen og andre udugelige spillere med klippekort på landslaget, burde faen skjæra meg blitt rævpult av hele fuckings tilskuerskaren til Bosnia.

Ja, for ikke å snakke om Semb himself. Jaja, han ser vi heldigvis bare i en kamp til, og det samme gjelder forhåpentligvis Flo og Iversen, i hvert fall på landslaget. For ikke å snakke om Ronny Johnsen. Helvetes gamle mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har splitter ny samboer, han foretrekker fotball fremfor det andre som vises på tv'n denne lørdagskvelden.

Jeg liker det. Tenk om han heller ville sett junior-grand prix!

Pikk! Bosnia scora!

Pikk, ja. Det er er vel mer den kvinnelige versjonen av hva jeg vanligvis skriker.

I det du skrev pikk her sånn så hørte hele nabolaget at jeg skrek fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdagskvelden da. Mange av oss har annet å gjøre enn å glane på fotball.

Jeg har spilt X-box og drukket øl, i tillegg til å ha prompet og rapet noe hemningsløst i maskulin atmosføre.

Alt dette gjorde jeg selvsagt etter at jeg hadde shinet kjøkkenet og gangen, laget kveldsmat og lagt jentungen. Jeg er jo tross alt en myk mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svingdør i klesskapet? :)

Med vennlig hilsen

Ja, det kan se sånn ut.

For øvrig så de norske spillerne rimelig r*vp*lt ut idag, så Humlepungen er nok uten tvil inne på noe her.

Om 2 uker begynner hockeysesongen og da blir fotball mer eller mindre glemt en stund. Sånn det ser ut nå skal det bli deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Typisk homofil argumentsjon.

Dine utsagn er typisk homofobe, men det tror jeg homoer ikke bryr seg særlig om i dag når de sitter og ser på fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdagskvelden da. Mange av oss har annet å gjøre enn å glane på fotball.

Jeg har spilt X-box og drukket øl, i tillegg til å ha prompet og rapet noe hemningsløst i maskulin atmosføre.

Alt dette gjorde jeg selvsagt etter at jeg hadde shinet kjøkkenet og gangen, laget kveldsmat og lagt jentungen. Jeg er jo tross alt en myk mann.

Så lenge du drikker øl og ikke rusbrus så skal jeg ikke påstå at du er spesielt homofil.

Men sånn generelt når det gjelder andre dolere, og da spesielt de som sier "gi alle gutta en ball hver så slipper de og slåss", så er jeg i liten tvil om at f.eks. Ulv er homofil.

Men det er jo ikke negativt det. For all del. Juritzen er vel tross alt singel, så go for it, Ulv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine utsagn er typisk homofobe, men det tror jeg homoer ikke bryr seg særlig om i dag når de sitter og ser på fotball.

Enig med deg. I dag brydde de seg rimelig sikkert ikke om det i og med at de fikk konstantert at så godt som hele troppen, med unntak av et par RBK spillere, bar tydelig preg av homofili.

Men fra spøk til revolver: Den kommentaren din om å gi hele laget en ball hver er så innihelvetes vanlig blitt, og sier så ekstremt mye om dine sportskunnskaper, at man bare må lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...