Gå til innhold

Er visst i deppemodus


Lillemus

Anbefalte innlegg

Vin og gamle kjærlighetssanger. Jo, jeg er visst i deppemodus i kveld. Men i bunn og grunn er det deilig å være hjemme alene, kunne spille så høy musikk jeg vil og synge til av full hals og deppe i fred og ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til er det jo ok å la seg selv få lov til å deppe litt! Det skjer jo mye med hverdagen din for tiden, så det er vel ikke så rart at man får en liten reaksjon.

Ønsker deg en god natts søvn når du er ferdig med både vin og depping, og så håper jeg på en opptur i morgen :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det jo ok å la seg selv få lov til å deppe litt! Det skjer jo mye med hverdagen din for tiden, så det er vel ikke så rart at man får en liten reaksjon.

Ønsker deg en god natts søvn når du er ferdig med både vin og depping, og så håper jeg på en opptur i morgen :-)

mvh

For ikke å si sopptur. :o) Hvis jeg gidder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å si sopptur. :o) Hvis jeg gidder da.

:-) Det kan jo være veldig ok :-), men tør du da? Jeg er litt skremt av disse tilfellene av soppforgiftning både i fjor og år pga slørsopp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å si sopptur. :o) Hvis jeg gidder da.

Det som er litt deilig med sånne kvelder er at man føler seg så utrolig bra dagen etter!

Har du noe bra tips om hvor det er fint og fruktbart å gå på sopptur i Trondheims-marka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) Det kan jo være veldig ok :-), men tør du da? Jeg er litt skremt av disse tilfellene av soppforgiftning både i fjor og år pga slørsopp....

Tur er ok, men sopptur er ikke ok. Jeg hadde aldri tatt sjansen. Sopp er ikke dyrere enn at det er verdt å kjøpe.

Gå tur, men ikke sjans med soppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over :-) For min del tenkte jeg mest på ungene, noe annet var det ikke å deppe over - bare en stor lettelse. Men så klart, mange år, og mange minner gjør sitt. Jeg skjønner. Ta bare ikke for mye vin, da blir du iallefall ikke noe lettere til sinns i morgen.

Klem til Lillemus fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Det kan jo være veldig ok :-), men tør du da? Jeg er litt skremt av disse tilfellene av soppforgiftning både i fjor og år pga slørsopp....

Jeg er bare med, jeg spiser ikke sopp jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur er ok, men sopptur er ikke ok. Jeg hadde aldri tatt sjansen. Sopp er ikke dyrere enn at det er verdt å kjøpe.

Gå tur, men ikke sjans med soppen.

...for ikke å snakke om en plukkingen av soppen. Å ta i en seig, slimete sopp, som viser seg å være full av insekter og annet ekkelt kryp når du står med den der i hånda..!

*urk*

Sopp på boks, det kan jeg strekke meg til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt deilig med sånne kvelder er at man føler seg så utrolig bra dagen etter!

Har du noe bra tips om hvor det er fint og fruktbart å gå på sopptur i Trondheims-marka?

Vi endte opp med å gå ved Jonsvatnet og fant litt kantarell og en del matriske. Men jeg aner absolutt ingen verdens ting om gode soppsteder! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...