Gå til innhold

17 år, kåt! Men får den plutselig nesten ikke opp! HJELP!!


17År

Anbefalte innlegg

straffbart da jo...

ellers må jeg innrømme at uttrykket "plugge dama" gjorde meg meget opphisset...

*lol*

Hehe, skal forsøke på nytt i morgen folkens 9-9-03! Skriver her om hvordan det går..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HHMmm, hun vil ikke gjøre det på sofaen. Skal prøve her om et par dager. Får se da! Følg med på denne tråden hva som skjer.. Kan bli morro :P

Om hu er redd for flekker på sofa'n ha et håndkle i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, sjekk at røropplegget funker. Ta en rask en på egen hånd. Om lillegutt oppfører seg skikkelig da, da har nok folk her rett i at det dreier seg om nervøsitet.

Mange har vært der.... 'er den stiv nok' er en forferderlig tanke. Bare tanken fører nesten alltid til at den ikke blir stiv nok.

Mitt råd er at når man er i tvil og ikke kjenner så mye, bruk variasjonen å jokke frem og tilbake med hodet bare så vidt innenfor henne (men gjerne med dype tak innimellom). Du stimulerer hodet fitt direkte og G-punktet hennes. Fin måte å få igjen følelsen på. Og det hjelper alltid at hun kniper.

Forøvrig er det å anbefale å stimulere henne med tunge og fingre. Har du gitt henne en god runde på denne måten først, så er det mindre farlig om du skulle fyre av storkanonen litt tidligere enn ideelt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sex-with-a-muslim

Halla 17år ! :-)

Du er i godt selskap ! Mosomr historie følger ; Traff ei supersprek dame på bryllupp i utlandet i fjor, det ble litt flørting, og en date dagen etter brylluppet. Super sexy sør-europeisk skjønnhet!

Etter en bedre middag, og et par glass med god vin, løsnet stemningen for fullt opp, og hun gjorde det helt klart at hun var interessert i noe "ukomplisert" og hva er vel bedre med en bryllupsgjest som forsvinner en halv uke etter brylluppet ?!

Så opp på hotellrommet bar det, og klær og sko lå strødd i en lang sti til dobbelsenga.

.... Etter mye klining og roting skulle lillemann inn i uniformen sin og ut på oppdrag... Guess what..... Ingen raksjon .-)

Ingenting hjalp! Ikke nubbsjans, ikke halvstiv en gang !! Det værste er egentlig at det ALDRI har skjedd før, selv om jeg er 10 år eldre en deg!!!

Heldigvis hadde vi en date til dagen etter, for å rette opp det dårlige inntrykket... Da lå lista ennå høyrere, og prestasjonsangsten tok meg igjen.... Det ble mye kos og fnising under dyna de to dagene... Men *FY* så pinlig :-)

Må nok fly tilbake til Istanbull for å bevise at jeg kan .-)

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Halla 17år ! :-)

Du er i godt selskap ! Mosomr historie følger ; Traff ei supersprek dame på bryllupp i utlandet i fjor, det ble litt flørting, og en date dagen etter brylluppet. Super sexy sør-europeisk skjønnhet!

Etter en bedre middag, og et par glass med god vin, løsnet stemningen for fullt opp, og hun gjorde det helt klart at hun var interessert i noe "ukomplisert" og hva er vel bedre med en bryllupsgjest som forsvinner en halv uke etter brylluppet ?!

Så opp på hotellrommet bar det, og klær og sko lå strødd i en lang sti til dobbelsenga.

.... Etter mye klining og roting skulle lillemann inn i uniformen sin og ut på oppdrag... Guess what..... Ingen raksjon .-)

Ingenting hjalp! Ikke nubbsjans, ikke halvstiv en gang !! Det værste er egentlig at det ALDRI har skjedd før, selv om jeg er 10 år eldre en deg!!!

Heldigvis hadde vi en date til dagen etter, for å rette opp det dårlige inntrykket... Da lå lista ennå høyrere, og prestasjonsangsten tok meg igjen.... Det ble mye kos og fnising under dyna de to dagene... Men *FY* så pinlig :-)

Må nok fly tilbake til Istanbull for å bevise at jeg kan .-)

Lykke til !

Hei igjen alle sammen! Jeg tenkte det var litt dårlig gjort å ikke gi noen tilbakemelding etter all hjelpen jeg har fått!

Må bare fortelle at ting har blitt BRA! Plutselig fungerte det, prøvde å ikke tenkte så mye på at jeg skulle ha sex med henne DER OG DA! Kuttet ned en del på vorspielet (Dette blir lengre etterhvert), men nå er det viktigste at jeg får den opp;)

Nå er det bare å finne de SMOOTHE stillingene! Noen som har en bra side for det eller?

Takk for all hjelpen jeg har fått!

MVH

17år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg hadde det samme problemet. Men han var dobbelt så gammel som deg. Han sa at den er stiv av og til og at stivheten ikke holdt seg gjennom hele seansen... Rare greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen alle sammen! Jeg tenkte det var litt dårlig gjort å ikke gi noen tilbakemelding etter all hjelpen jeg har fått!

Må bare fortelle at ting har blitt BRA! Plutselig fungerte det, prøvde å ikke tenkte så mye på at jeg skulle ha sex med henne DER OG DA! Kuttet ned en del på vorspielet (Dette blir lengre etterhvert), men nå er det viktigste at jeg får den opp;)

Nå er det bare å finne de SMOOTHE stillingene! Noen som har en bra side for det eller?

Takk for all hjelpen jeg har fått!

MVH

17år

Veldig bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra :-)

Prøvde diverese stillinger i dag. Drev på lenge med at hun " ridde" meg. Syntes egentlig ikke dette var så veldig godt.. Er det noen spesielle teknikker man burde bruke for å få mere bevegelse rundt stakan eller?

Men derimot at jeg tok henne vaginalt bakfra i liggende posisjon var helt VILT digg!

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde diverese stillinger i dag. Drev på lenge med at hun " ridde" meg. Syntes egentlig ikke dette var så veldig godt.. Er det noen spesielle teknikker man burde bruke for å få mere bevegelse rundt stakan eller?

Men derimot at jeg tok henne vaginalt bakfra i liggende posisjon var helt VILT digg!

Noen som har noen tips?

Litt overrassket over at du ikke likte rideturen! Det pleier å være en slager.

Kan hende hun ikke beveget seg nok opp og ned, slik at du ikke ble nok stimulert.

Hvis hun legger seg framover på deg mens hun humper opp og ned på baken, kan det hende du kjenner mer. Hun kan også snu seg og ri andre veien. Eller stå på føttene. (Bra trening!)

Det er vel noe med at øvelse gjør mester.

Doggy er en fin ting.

For å finne nye og spennende stillinger så kan du titte i en bok som heter Kama Sutra.

Fins også sider på nettet hvor stillinger er beskrevet.

http://www.kamasutrafree.com/kamsutpos.html

Sex er selvsagt mer enn ut- og inn og tekniske ting som stillinger er ikke alltid det viktigste. Men litt moro er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...