Gå til innhold

Regressiv hypnose


tijan1365380351

Anbefalte innlegg

tijan1365380351

Hjelp - en rekke merkelige og uforståelige hendelser har dukket opp i livet mitt den siste tiden. Bekjente som har tro på at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi er klar over, ønsker at jeg skal forsøke regressiv hypnose - for å se om jeg har levd tidligere. Tro eller tvil - jeg har sagt meg villig til å i hvert fall forsøke - men hvordan foregår dette? Hvor finner man terapeuter som utfører slik regress? Har noen noen erfaringer å dele med meg?

PS...jeg er også mottakelig for motforestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jo TVNorge lage en ny serie hvor folk får reise tilbake til tidligere liv,så du kan jo henge deg på der. Da får du det gratis og kommer på TV i tillegg, og det er så vidt jeg har forstått drømmen for 90 prosent av den voksne befolkningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tijan1365380351

Nå skal jo TVNorge lage en ny serie hvor folk får reise tilbake til tidligere liv,så du kan jo henge deg på der. Da får du det gratis og kommer på TV i tillegg, og det er så vidt jeg har forstått drømmen for 90 prosent av den voksne befolkningen...

Ikke for meg - jobber selv i media. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du henvender deg. men det skulle vært interessant å prøve.

Har et par bekjente som har "opplevd" uforklarlige hendelser flere ganger. De har ikke vært under hypnose.

Det blir for enkelt å avvise det som ikke kan forklares som svindel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tijan1365380351

tja..jeg kunne nå vært villig til å prøve jeg da, men så tror jeg i motsetning til de andre som har svart at man lever flere liv.

Heller til det samme selv. At vi lever flere ganger. Men ser jo av svarene under her at det er mange som ikke har særlig sans for slikt. Skepsis er bare sunt, men åpenhet er også dét. Kanskje reinkarnasjon er en så skremmende tanke sett ut i fra den barnelærdom og kristendom vi er oppdratt med, at det er enklere for folk å avvise det lettere foraktelig? Jeg vet ikke.

Jeg får feber hvis jeg ser bestemte mønstre - eksempelvis slike bikaker eller forstørrelse av hud. Selv etter å ha gransket livet mitt med lupe etter traumatisk episoder som kan forbindes med dette, kommer jeg opp med absolutt ingen ting.

Har også fått et utrolig sterkt bånd til en person på den andre siden av kloden - når negative ting skjer i livet hans, får jeg hodepine her hjemme. Hvorfor?

Ser selv at når jeg skriver dette, virker det småsykt. Men tro meg - jeg er ganske oppegående både følelsesmessig og psykisk. Båndet til denne tvillingsjelen min er så sterkt at det skremmer meg. Samtidig som det er utrolig fint å ha en person som leser deg som en åpen bopk, selv en halv klode unna. Derfor ønsker jeg å finne ut av tingene. Kanskje det er noe der - kanskje det ikke er det. Da har man i hvert fall prøvd.

Ellers kan jeg anbefale en lettlest engelsk bok som det også har vært et program på BBC om - "The children that time forgot" av Peter og Mary Harrison (ISBN 0-85937-365-7) Boken forundret meg veldig - og fikk meg vel kanskje til å åpne øynene mer mot ting vi ikke vet så mye om.

Er det noen der ute som har forsøkt regressiv hypnose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...