Gå til innhold

Da Carew runket bosnierne


Grip

Anbefalte innlegg

Siden man ikke har så mye å glede seg over etter gårsdagens landskamp, får vi dyrke det positive og morsomme.

Bosniske muslimer er jo et rasistisk folkeferd, og både fra spillere og tribune haglet det med ape-lyder mot "den sorte perle", Carew. Slike apelyder er visstnok fornærmende overfor svarte i sin alminnelighet.

Carew ble så opptrekt at han like godt "luft-runket" hele tribunen, først ene langsida, så neste. En obskøn gest til et obskønt publikum

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=75157

Jeg likte den. Han lar seg ikke pille på nesa, og viser tydelig hva han mener om bermen. Bra gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig.

Fint at Carew kan svare for seg...

Jeg trodde sånn 'hets' mot fargede var 'gammeldags' nå. Men Bosnia har vel kanskje ikke kommet så langt på andre områder heller...

Det er jo helt...- idiotisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det ikke. Runking er jo tross alt ganske godt, og med denne gesten signaliserte han at han ville dem vel. Det satt sikkert noen homofile muslimer på tribunen (som var der fordi de ville være en av gutta) som tente noe voldsomt på tanken av å bli runket av en svær, kjekk neger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg likte det ikke. Runking er jo tross alt ganske godt, og med denne gesten signaliserte han at han ville dem vel. Det satt sikkert noen homofile muslimer på tribunen (som var der fordi de ville være en av gutta) som tente noe voldsomt på tanken av å bli runket av en svær, kjekk neger

Du vet mye rart du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, slik jeg har forstått det var dette kampens høydepunkt. Jeg for min del sappet over på Lock stock and two smoking barrels etter første omgang. En knakende god film.

Jeg er fotballinteressert langt over gjennomsnittet. Da er det noe grunnleggende galt et sted når man velger bort landslagskamper. Jeg kommer til å boikotte landslaget helt til ny trener er på plass. Håpet er at de 10-dobbler lønna og henter inn en ressurs fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jolly Roger

Ja, slik jeg har forstått det var dette kampens høydepunkt. Jeg for min del sappet over på Lock stock and two smoking barrels etter første omgang. En knakende god film.

Jeg er fotballinteressert langt over gjennomsnittet. Da er det noe grunnleggende galt et sted når man velger bort landslagskamper. Jeg kommer til å boikotte landslaget helt til ny trener er på plass. Håpet er at de 10-dobbler lønna og henter inn en ressurs fra utlandet.

Trener fra utlandet? Jeg får Tord Grip-assosiasjoner. *Angst*

Nei, det får bli han Nils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener fra utlandet? Jeg får Tord Grip-assosiasjoner. *Angst*

Nei, det får bli han Nils.

Jeg gir meg egentlig en god faen i hvem det blir - bare jeg slipper å høre ensidig tyting om overganger og dødballer. Slik sett er det en fordel å trekke inn en fremmedspråkelig manager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slik jeg har forstått det var dette kampens høydepunkt. Jeg for min del sappet over på Lock stock and two smoking barrels etter første omgang. En knakende god film.

Jeg er fotballinteressert langt over gjennomsnittet. Da er det noe grunnleggende galt et sted når man velger bort landslagskamper. Jeg kommer til å boikotte landslaget helt til ny trener er på plass. Håpet er at de 10-dobbler lønna og henter inn en ressurs fra utlandet.

Det er viktig å feie ut semb/drillo-epoken fra NFF. Jeg er redd det blir en ny trener med samme filosofi.

Det er mulig jeg tar feil, men er det ikke slik at det bare stort sett er Myggen og Lundekvam som er fast på sine klubblag i utlandet (på dette nivået)? Og de er jo ikke med.

Jeg tror ikke folk er i stand til å ta inn over seg den ulykke som har rammet vårt lag, manifestert gjennom null avslutninger mellom stengene på 90 minutter.

Vi snakker dyptliggende, strukturelle problemer i norsk fotball. Det tar lang tid å rette dette opp. Når ingen i tillegg er i stand til å stake ut en kurs, får vi mange i trynet i årene fremover.

Men, det er bedre å begynne nå, og heller tape noen kamper, enn å holde på med disse pinlige forestillingen.

Det er mange måter å tape på. Den norske suger noe så jævli for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver: "Bosniske muslimer er jo et rasistisk folkeferd"

God dag. Mann økseskaft!

Økseskaft? Så vidt jeg vet må du til Bosnia eller innover der for å oppleve slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...