Gå til innhold

Tøft...


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

Skal i 60-års lag idag....26 mennesker samlet på 50 kvm..(huff..) Noen jeg ikke har sett på 20 år....

Masse mennesker som skal "oppdateres" på hva jeg driver med, -hvordan jeg har det....samtidig som jeg blir nødt til å gi inntrykk av at jeg faktisk har interesse av å være der....

På med masken.

Det blir tøft...har hatt nakkesmerter siden igår....:-(

Men jeg går ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jeg vet så godt hvordan det er. Hver gang jeg må i et selskap eller lignende, trenger ikke være flere enn 3 personer der) eller treffe gamle venner og slekt knyter magen seg, jeg gruer meg så mye at jeg bare begynner å gråte osv, men jeg tvinger meg selv til å gå hver gang.

Ønsker deg lykke til jeg, og håper det går bra med deg.

Får du hjelp mot dette forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg vet så godt hvordan det er. Hver gang jeg må i et selskap eller lignende, trenger ikke være flere enn 3 personer der) eller treffe gamle venner og slekt knyter magen seg, jeg gruer meg så mye at jeg bare begynner å gråte osv, men jeg tvinger meg selv til å gå hver gang.

Ønsker deg lykke til jeg, og håper det går bra med deg.

Får du hjelp mot dette forresten?

Hvordan føles det etterpå da?

Er det ikke ofte slik at det var ikke så ille, faktisk ganske hyggelig?

Man skal oppsøke frykten for å overvinne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Man må bite tennene sammen og gå på, det er det eneste som nytter. Men du hvor vanskelig det er. :o)

Håper du har hatt det fint tross alt og sitter lettet og fornøyd hjemme i din egen sofa nå.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper det gikk bra med deg! Kjenner til hvordan du har det...

Mennesker kan være slitsomt iblant.

Men tenk på at det sikkert satt annen som deg der, det gjør alltid det, vi bare vet ikke om hverandre.

Og så trengte du vel ikke "oppdatere" alle om alt heller? Synes ikke vi trenger å si alt hele tiden heller. Noen ganger kan det være greit å bare sitte og være sånn halveis med og tenke at alle har nok med å konsentrere seg om seg og sitt likevel - så de legger ikke merke til om du ikke ler høyest hele tiden.

Men så er det jo det at vi alle vil at noen skal SE oss også.

Og så er vi slitne. Hele tiden.

Men jeg synes du er tøff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...