Gå til innhold

Junior Grand Prix.......


Borealis

Anbefalte innlegg

Nå er vel jeg neppe i programmet/konkurransens målgruppe (og kanskje ikke du heller?)....men hva synes du var den beste _sangen_ igår?

Jeg likte absolutt best Kaja`s "Rødt".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er helt ufattelig at Scolastika eller hva det var de het, ikke vant.

De var helt klart best - ikke sang de falskt/surt heller (som de fleste av de andre gjorde - inkludert denne Kaja!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte bare de som kom til superfinalen eller hva det het jeg, og av de sjarmerte de som vant mest syns jeg. Bortsett fra at han guttungen sang surt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var de 2 første som var best men ingen av dem kom videre.

Forøvrig er det kanskje å banne i kirken å si noe slikt, men maken til talentløse unger har jeg vel aldri sett før. Stadig vekk er det innslag i TV og Radio, jeg har sett på teater og på andre arrangement hvor mye talent det finnes der ute. Det er så mange unger og tenåringer som er svært dyktige og som virkelig har potensiale til å nå langt, som er glad i det de driver med og som virkelig kan noe.

Det i går var ikke annet en fjortisser som ville vise seg frem Det var så mye falsk sang og jodling at jeg satt og var gørr flau på deres vegne til tider. De fleste av dem ville helst bli sett, ikke hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest magnetic

Jeg synes det var de 2 første som var best men ingen av dem kom videre.

Forøvrig er det kanskje å banne i kirken å si noe slikt, men maken til talentløse unger har jeg vel aldri sett før. Stadig vekk er det innslag i TV og Radio, jeg har sett på teater og på andre arrangement hvor mye talent det finnes der ute. Det er så mange unger og tenåringer som er svært dyktige og som virkelig har potensiale til å nå langt, som er glad i det de driver med og som virkelig kan noe.

Det i går var ikke annet en fjortisser som ville vise seg frem Det var så mye falsk sang og jodling at jeg satt og var gørr flau på deres vegne til tider. De fleste av dem ville helst bli sett, ikke hørt.

Det var ganske surt i første runde, men eg syntes faktisk det var ganske reint på superfinalen!

Artig og underholdende å se så mange entusiastiske og glade ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

millymollymandy

Tja, det er vel som å banne i kjerka, men jeg skjønner ikke vitsen med dette konseptet i det hele tatt! Hvorfor skal det være eget barnegrandprix! Fint at noen barn skriver egne sanger - men er det ikke altfor pretensiøst å gi dem sendetid på TV? Hvorfor skal ungene imitere det som er det dårligste av det dårligste på TV?

Takke meg til de som stiller opp i Ungdommens Kulturmønstring, på lokale arrangement - de blir ikke så stylet, sminket og stasjet og kan opptre mer naturlig. Alle de dårligste går ut på det lokale planet, slik at de som står igjen faktisk er ganske gode, og verd å sende videre til landsdelsfinale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...