Gå til innhold

Arrrghhhhhhhhh!!!!


firebird1365380441

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Jeg blir sprøøø...

For en liten stund siden ble pappan min sendt avgårde i ambulanse til sykehus med hjertetrøbbel. Nå sitter jeg her og er totalt på feil planet, men det er sikkert en vanlig reaksjon etter en slik opplevelse.

Er helt utsvetta, kvalm, skjelver på hendene...kjeften er tørr som en ørken og hue er om mulig enda mer fylt av bomull. Fatter ikke hvordan alt dette skal gå ...familien, hverdagen, ...alt...kjenner bare at jeg er sliten langt inn i margen...ønsker meg laaangt bort, vekk...men så trenger familien min meg og jeg trenger dem. Noen ganger blir ting for tungt ...

Men av en eller annen merkelig grunn kommer jeg meg alltid på beina etter en stund med styr og sutring.

..bare faren min blir bra nå, da skal jeg holde kjeft og ikke tenke negativt igjen på leeenge.

Blir bare så trist over at livet hans må være på den måten. Hva slags liv er det å ikke kunne gjøre noe som helst uten å få hjertetrøbbel?Jeg fatter ikke at han holder ut- jeg hadde kjørt meg langt ut for stupet for lenge siden, hadde det vært meg.

Sørens liv! Sørens det meste...akkurat nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...