Gå til innhold

Valgkort..


Gjest uten sign.

Anbefalte innlegg

Gjest uten sign.

Hvorfor har ikke jeg fått mitt i posten enda?

Alle jeg kjenner har fått..

Kan jeg få tak i det noe sted? I såfall hvor?

Kan jeg stemme uten, og i såfall hvor og hvordan?

P.S Bor i Oslo

På forhånd tusen takk:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Du må bare stå i manntallet i din kommune.

Manntallet for Oslo vil ligge ute til offentlig ettersyn i Rådhuset, Rådhusgalleriet (inngang sjøsiden) fra 19. juni 2003. Du kan undersøke om du står i manntallet ved personlig henvendelse eller ved å ringe tlf. 23 46 14 13 eller 23 46 14 14, i tidsrommet fra kl. 09.00-15.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Du må bare stå i manntallet i din kommune.

Manntallet for Oslo vil ligge ute til offentlig ettersyn i Rådhuset, Rådhusgalleriet (inngang sjøsiden) fra 19. juni 2003. Du kan undersøke om du står i manntallet ved personlig henvendelse eller ved å ringe tlf. 23 46 14 13 eller 23 46 14 14, i tidsrommet fra kl. 09.00-15.30

Tusen takk!:o)

Jeg hadde skjemtes om jeg av praktiske årsaker ikke hadde fått stemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tusen takk!:o)

Jeg hadde skjemtes om jeg av praktiske årsaker ikke hadde fått stemt!

1/3 av Nittedal glemte å stemme. Vi har allerede avholdt kommunevalget i år som en forsøksordning før alle andre kommuner, og mange misforsto eller glemte. Det var mange grinete innlegg i lokalavisen fra folk som ville at valget skulle annuleres. 46% frammøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...