Gå til innhold

Bra norsk film!


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Legg merke til ordet "norsk" i overskriften. Det er tross alt ikke ofte norske filmer er noe å skryte av.

Men Villmark er jaggu bra! Skummel, godt skuespill, en kul historie, og den kjører regelrett over Blair Witch som den kanskje han sammenlignes med.

Vel, den anbfales og sørget nok for at jeg ikke får sove i natt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Jeg så den i går, og synes den bare var midt på treet jeg altså..

Blair witch rip of var det og..

Sånn her skal vi ut i skogen å oppleve noe rart og skummelt, så blir det skummelt på ordentelig,liksom... BØ!!;o)

Nope, den skremte ikke meg...;)

*blasert*

Men jeg liker Joner, så at han var med trakk opp..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den i går, og synes den bare var midt på treet jeg altså..

Blair witch rip of var det og..

Sånn her skal vi ut i skogen å oppleve noe rart og skummelt, så blir det skummelt på ordentelig,liksom... BØ!!;o)

Nope, den skremte ikke meg...;)

*blasert*

Men jeg liker Joner, så at han var med trakk opp..:o)

Joner var god i denne filmen, det skal han ha. Men jeg synes samtlige andre også var svært dyktige her, og finner det derfor litt rart at det bare er Joner som har blitt hypet opp i ettertid. De andre gjorde tross alt en minst like god jobb som han. Spesielt syntes jeg skuespilleren bak Gunnar-karakteren gjorde en svært solid jobb. Han lyktes i å se gal ut uten at det på noe tidspunkt så overdrevet ut.

Den minnet litt om Blair Witch, ja, men jeg likte denne mye bedre (selv om jeg likte Blair Witch også).

Vel, jeg ble redd! Nå skal jeg se The Quiet American. Den skal visst også være god ryktes det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Så den på kino og synes ikke den var såå skummel. Husker nesten ikke handlingen mer.

Slutten. Var det han port-fyren som hadde drept damen, og kjæresten ble gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det ikke så mye til å skremme deg, men var den så bra?

Jeg er lettskremt. Det er sant.

Det er mulig mitt syn på det hele er noe preget av at filmen er norsk, da jeg i utgangspunktet har fint lite til overs for norsk film i og med at de stort sett suger, men mitt førsteinntrykk er at filmen var meget god og fortjente alle de 5'erne den fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den på kino og synes ikke den var såå skummel. Husker nesten ikke handlingen mer.

Slutten. Var det han port-fyren som hadde drept damen, og kjæresten ble gal?

Han portfyren hadde i hvert fall en finger med i spillet, men det var den døde jentas ektemann som hadde rablet og tatt seg av drepinga.

For øvrig fantes det en alternativ slutt på DVDen, og den likte jeg bedre. Da var nemlig den døde bestefaren til den gale drapsmannen den samme som portfyren, ergo hadde det hele en noe mer overnaturlig vri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg er lettskremt. Det er sant.

Det er mulig mitt syn på det hele er noe preget av at filmen er norsk, da jeg i utgangspunktet har fint lite til overs for norsk film i og med at de stort sett suger, men mitt førsteinntrykk er at filmen var meget god og fortjente alle de 5'erne den fikk.

Da får jeg se om jeg kan får rota meg til å se på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den i går kveld jeg...eller...øh...det jeg turte å se da...Holdt nesten med bare lyden!

Men - lurte litt på hva han sjefen visste...var han med på noe av drepinga? Eller tørnan bare gæærn fordi opplegget hans gikk i dass?

Grøss og gru...ikke søren om jeg gikk ut med bikkja aleine etter den der nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den på kino og synes ikke den var såå skummel. Husker nesten ikke handlingen mer.

Slutten. Var det han port-fyren som hadde drept damen, og kjæresten ble gal?

Drept og drept. Det var vel hans fiskegarn hun ble tatt av i hvert fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...