Gå til innhold

dusj


Gjest j-e-n-t-e-15 -år!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest -j-e-n-t-e-15-år!!!!!

Nei, det kan det vel ikke være.

Jeg har gjort det i sikkert over 20 år, og aldri tatt skade av det.

Så det er mange av dere som liker dette altså ??=)

Kanskje jeg skal prøve det en dag da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym grisejente

Så det er mange av dere som liker dette altså ??=)

Kanskje jeg skal prøve det en dag da =)

Ja, det bør du prøve! Jeg syns i tillegg det er godt å ha på barberskum der...(Bare utenpå der du evt. skal barbere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare prøv det du! det er kjempedeilig! men det kommer litt an på dusjen da. Det er best om du har en sånn dusj der du kan regulere på strålen. og ikke ta for hard sprut, best med litt myk og forsiktig stråle i begynnelsen.

eneste som kan skje er at du blir litt avhengig altså... -smile- at du vil dusje hele tiden liksom. husk at det er andre ting som er gøy i livet også, lese en bok eller gi bort en god klem eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting e sikkert og det er at du gjør det aldri en gang.

det er digg og bare himmelsk. prøvde det ut da jeg var mye yngre enn deg og jeg har ikke tatt noe skade av det.

holder på ennda hihi c",)

harde stråler og for varmt vann er ikke behagelig.

liker det bedre litt lunkent enn varmt, men det er det vel delte meninger om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...