Gå til innhold

Bare lufte litt...


lille engel

Anbefalte innlegg

Må bare lufte tankene litt...

lurer på så mye... er så forvirra... Alt er så trist, samtidig som alt er så bra. Har så utroli mye å være glad for, men samtidig har jeg lyst til å gråte hele tiden... har ingen å prate med, og akkurat det føles litt ekstra tungt... Men jeg er så redd for å skremme venner vekk eller å virke sytete.. Jeg har d jo egentlig så bra!

"tilstanden" min har resultert i at jeg ikke orker noe... jeg orker ikke gjøre noenting hjemme, og vil helst bare finne et hull i bakken som jeg kan hoppe nedi, og bli en stund, til jeg føler meg litt bedre... For dette kan da ikke være normalt?

Er ute med venner og har det egentli veldi gøy... eneste jeg har lyst til er å sette meg ned å gråte, for jeg føler meg så trist... Er på konsert sammen men ei veninne, og står midt i menneskemyderet som hopper og har d gøy... føler meg fremdeles like forbanna trist... Jeg blir gaaaal av å ha d slik.

Vet d går bedre om en stund, men nå har denne "perioden" vart snart et år.. litt slitsomt.

Jeg prøver å oppmuntre meg selv, og finne på gøye ting, nye ting, rare ting, intressante ting, og vil for all del ikke synke ned i depresjonen... men d er d jeg uten å ha vært klar over faktisk har gjort... jeg er blitt slukt! hmm...

har vært borti psykiatrien før, men kjemien var nok ikke helt perfekt med den personen jeg prata med der... så jeg vil ikke tilbake til han.. men men.. d går vel bra denne gangen og.. må d.. jaja...

hade bra, og lykke til alle dere der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...