Gå til innhold

Magesmerter - av salat????


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Siden jeg begynte mitt nye og sunnere liv med en brødskive og en bolle med salat til lunsj har jeg hatt en del mageproblemer. Som noen sikkert husker fikk ejg beskjed av legen at det var magesår, men svelget slangen og det var ikke det.. fant ikke noe galt.

Hadde da smerter med ca. 14 dagers mellomrom som var så jævlig at jeg lå på gulvet og så kastet jeg opp - så gikk smertene over.

Nå merker jeg noe av den samme stikkinga i magen, men det blir borte. Blir ikke så intense smerter som det var, men det er noe der! Hva pokker kan det være da???

Kan det være av salaten? En kollega av meg mente det, så jeg kuttet det ut noen uker, men har fortsatt merket litt men kanskej mindre i den salat-frie perioden. men vet ikke helt.. Det kommer noen ganger fordet. Hva tror dere? kjennes ut som om jeg får kniv i magen (øverst der magesekken ligger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det høres ikke godt ut. Hadde ikke fått med meg at du IKKE hadde magesår likevel. Vet du om de sjekket spiserøret godt? Min mor har et eller annet med spiserøret, som gjør at hun kan få smerter når hun spiser f.eks. brød. Gulper ofte opp magesyre. Hun har alvt stoffskifte, vet ikke om det er noe sammenheng. Hun må være forsiktig med kaffe og alkohol.

Hvordan går det med den stekte maten? Tåler du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest duogduogdu

Jeg blir ofte dårlig i magen av salat også. I alle fall sånn grønnsalat. Kanskje du bør ha en myk overgang. Kroppen er vel ikke helt vandt til å være så sunn over natten? Jeg har det på samme måten med bakverk i tillegg (pizza f.eks.). Det er pyton. Synes synd i deg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Jeg blir ofte dårlig i magen av salat også. I alle fall sånn grønnsalat. Kanskje du bør ha en myk overgang. Kroppen er vel ikke helt vandt til å være så sunn over natten? Jeg har det på samme måten med bakverk i tillegg (pizza f.eks.). Det er pyton. Synes synd i deg jeg.

Blir ikke dårlig i magen, men får vondt. Fordøyelsen er faktisk mye mye bedre! Fikk i meg for lite fiber før..

Jeg spiser jo mye annet da, gomler ikke bare salat.. Er snakk om en liten bolle med salat om dagen.. Men agurk, tomat, ananas, sukkererter, grønn salat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Vet ikke. Dette er Åpent Forum.

Ja, og så? ÅPENT forum! Dvs. at man kan spørre om hva man vil! Har du ikke noe å føye til kan du la være og legge inn underinnlegg som bare opptar unødvendig plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke signert

Ja, og så? ÅPENT forum! Dvs. at man kan spørre om hva man vil! Har du ikke noe å føye til kan du la være og legge inn underinnlegg som bare opptar unødvendig plass..

Jeg vil si at dine innlegg tar opp plass, men her er det heldigvis goood plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Jeg vil si at dine innlegg tar opp plass, men her er det heldigvis goood plass. :)

Det er i det minste innhold i mine innlegg. Noe JEG lurer på, og jeg får som regel svar også.

Så vennligst slutt å terroriser alle mine innlegg. ; ) Jeg spør om hva jeg vil, og du slutter å lese mine innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

Det er i det minste innhold i mine innlegg. Noe JEG lurer på, og jeg får som regel svar også.

Så vennligst slutt å terroriser alle mine innlegg. ; ) Jeg spør om hva jeg vil, og du slutter å lese mine innlegg...

Men jeg synes du er så dum at det bare ikke kan oversees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Men jeg synes du er så dum at det bare ikke kan oversees.

Så synd for deg da, at du ikke har noe annet å tenke på enn mine "dumme" innlegg.

Det virker ikke akkurat som om du sto først i køen når hjernen ble utdelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

Så synd for deg da, at du ikke har noe annet å tenke på enn mine "dumme" innlegg.

Det virker ikke akkurat som om du sto først i køen når hjernen ble utdelt...

Hehehehe! Og det kommer fra ei som tror at man ikke kan få barn uten å ha navel! Hehehe... Nå ler jeg meg ihjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Hehehehe! Og det kommer fra ei som tror at man ikke kan få barn uten å ha navel! Hehehe... Nå ler jeg meg ihjel!

Jaja.. Hver sine gleder! jeg har gudskjelov noe annet å glede meg over jeg da..

Sånn er det med folk som ikke har stort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

Jaja.. Hver sine gleder! jeg har gudskjelov noe annet å glede meg over jeg da..

Sånn er det med folk som ikke har stort..

Hva vet du om hva jeg har? Jeg kjeder meg bare på jobb, og dine innlegg lyser bare av dumhet av og til, og fortjener dermed å bli påpekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Hva vet du om hva jeg har? Jeg kjeder meg bare på jobb, og dine innlegg lyser bare av dumhet av og til, og fortjener dermed å bli påpekt.

Ok, og du er da veldig smart siden du sitter og klager på mine innlegg hele dagen i stedet for å jobbe? Javel... Håper du får betaling i erter, for du fortjener ikke annet!

Har aldri sagt at jeg er supersmart heller jeg, men dum er jeg langt i fra... Jøvlig rart at det kun er DU da som påpeker mine innlegg, mens alle andre svarer ordentlig. Hvordan kan det ha seg da?

Tror du virkleig du klarer å provosere meg så tar du alvorlig feil, jeg synes bare synd på sånne folk som deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

Ok, og du er da veldig smart siden du sitter og klager på mine innlegg hele dagen i stedet for å jobbe? Javel... Håper du får betaling i erter, for du fortjener ikke annet!

Har aldri sagt at jeg er supersmart heller jeg, men dum er jeg langt i fra... Jøvlig rart at det kun er DU da som påpeker mine innlegg, mens alle andre svarer ordentlig. Hvordan kan det ha seg da?

Tror du virkleig du klarer å provosere meg så tar du alvorlig feil, jeg synes bare synd på sånne folk som deg..

Jeg er faktisk ferdig med dagens arbeid og nå sitter jeg bare og venter på at klokka skal bli 4. Var det noe mer du lurte på? Og det er såvisst ikke bare jeg som kommenterer dumheten din. Har sett flere innlegg der dette blir gjort, og NEI, jeg er ikke den samme som har skrevet alle innleggene.

Og selvsagt blir du provosert. Hadde du ikke blitt det, hadde du gitt faen i å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ferdig med dagens arbeid og nå sitter jeg bare og venter på at klokka skal bli 4. Var det noe mer du lurte på? Og det er såvisst ikke bare jeg som kommenterer dumheten din. Har sett flere innlegg der dette blir gjort, og NEI, jeg er ikke den samme som har skrevet alle innleggene.

Og selvsagt blir du provosert. Hadde du ikke blitt det, hadde du gitt faen i å svare.

Næmmen i alle dager - finn dere en sandkasse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket om du er allergisk?

Kroppen kan reagere som at du er allergisk mot noe som ligner på det du er allergisk mot. Da får du reaksjon uansett.

Behandlingsmåte kan være å tilføre kropppen ørsmå mengder av det man er allergisk for. (Alternativ medisin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...