Gå til innhold

Buksa mi passer ikke! : )


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Så nå er det en gang for alle slutt på kveldsspisinga! Men jeg er jo sulten på kvelden jo? Spiser jeg feil da eller?

Dette er det jeg spiser:

* Frokost kl. 8.15 = 1 rundstykke (grovt) eller 1 brødskive.

* Lunsj kl. 11.00 = 1 brødskive + en bolle salat

* Mellommåltid kl. 14.30 = 1 rundstykke eller en frukt.

* Middag kl. 17 - 18 en gang..= Spiser en passe posjon, så jeg blir mett, men ikke stappmett. Bruker mindre smør i maten + at jeg spiser en del grønnsaker.

Klokka 20 er jeg sulten igjen.. Grunnen til at jeg spiser mellommåltidet er fordi jeg trener rett etter jobb, eller skal i hvert fall det.. : ) Har kjøpt eple-eddik piller med krom. Hjelper de eller? Må ned 7 kilo, så jeg kan føle meg vel og komme inn i ett av de 100 antrekkene jeg har som bare henger der...

Noen med tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mener jeg

Slanking tar tid.. virker som du kanskje spiser litt for lite! Det kan ha motsatt virkning... Spis en sunn kvelds, du. Og ikke fokuser på at du SKAL/MÅ slanke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar 2 stk. to ganger om dagen. En før frokost og en før middag?

Det skal ihvertfall tas før måltidene. Skal gjøre at maten holder seg lengre i magen slik at du føler deg mett lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spis så mye brød mat. Spis mye frukt og ta deg en youghurt og litt frukt/grønt om kvelden.

Har det likedan som deg for øyeblikket. God til å gi råd, men ikke så god til å følge dem selv ;-) Fikk forresten sjokk da jeg gikk på vekta i går, så nå er det slutt på søtsakene (visst jeg klarer det da :-))

Og husk: Masse vann!!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slanking tar tid.. virker som du kanskje spiser litt for lite! Det kan ha motsatt virkning... Spis en sunn kvelds, du. Og ikke fokuser på at du SKAL/MÅ slanke deg.

Nei, hun spiser ikke for lite. Jeg spiser mindre enn det hun forteller (et par brødskiver mindre) + at jeg trimmer et par ganger i uka. Jeg er normalvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristinee83

Spis oftere.. mange små måltid, for å holde forbrenningen i gang.. Og drikk mye vann..

Alle tror de skal kutte ned på mat og sånt, når de skal gå ned noen kilo...

Jeg har alltid vært slank, men gikk opp noen kilo i fjor, pga jeg og typen min alltid spiste mye (god mat eller masse godteri), rett før vi la oss..

Dessuten drakk jeg mye brus..

HAr kuttet ut brus, og spiser aldri sjokolade (liker d ikke). Ellers spiser jeg mye fet mat, og kan kose meg med god samvittighet, så lenge jeg drikker vann til, og ikke spiser så mye hver gang..heller OFTE..!

klem fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun spiser ikke for lite. Jeg spiser mindre enn det hun forteller (et par brødskiver mindre) + at jeg trimmer et par ganger i uka. Jeg er normalvektig.

Hvis du spiser mindre enn det Pricilla sier hun gjør så vil det si at du spiser litt salat, en frukt og en middagsporsjon om dagen. Jeg hadde dødd av sult etter 2 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...