Gå til innhold

Til Tavira


smia

Anbefalte innlegg

Leste innlegget ditt om at det ikke klaffet for dere denne gangen, og jeg er lei meg på dine og din manns vegne.

Jeg fikk lyst til å gi deg et lite råd/tips før dere setter i gang med neste forsøk. Det er at dere prøver alternativ behandling paralellt med neste forsøk. Enten akupunktur, soneterapi eller refleksologi.

Det kan påvirke forholdene i livmoren din på en positiv måte. Beh. kan stimulere livmoren slik at den er mer mottagelig for å ta i mot befruktet egg.

Jeg og min venninne prøvde dette på begges 4.forsøk, og dette har ført til resultater for oss begge to. Hun har fått tvillinger og jeg skal ha ei lita jente nå ca. 1.nov.

Vi føler at alternativ behandling er verd å prøve. Det skader jo ikke den andre beh. dere får på sykehuset.

Tenk over det..............!!

Det kan jo være verd forsøket.

Det tar ofte lang tid og mange forsøk for mange lykkes.

Lykke til i alle fall!

Ikke gi opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1000 takk for tipsene! Vet du om noen gode hjelpere i Oslo-området?

Hva slags behandling funket for dere?

Jeg har to venninner i Oslo som har gått til ei dame som behandler mange barnløse par.

Hun driver med akupunktur. Jeg husker ikke navnet hennes, men jeg skal gi deg navnet og tlf.nr. i løpet av dagen.

Den ene venninnen min i Oslo har akkurat begynt på alternativ behandling, og den andre har akkurat født ei lita jente. Hun klaffet det også for etter 4.forsøk.

Jeg gikk hos en refleksolog (dva. en kombinasjon mellom soneterapi, akupunktur og akupressur). Det jeg føler behandlingen hjalp meg med, var først og fremst og åpne blokkeringer i kroppen. Hun jobbet med hele meg og prøvde å få kroppen i balanse.

Hun var også veldig opptatt av å behandle meg rett før og etter egginnsetting. Hun mente hun kunne stimulere livmora slik at den var mest mulig mottakelig for å ta imot befruktet egg. Det er jo ofte det som skjer at perfekte egg ikke fester seg i livmoren.

Jeg kan jo ikke garantere at behandlingen fungerte, men det føltes i alle fall slik ut. Hun har hjulpet så mange par som har strevd i alt for mange år, at jeg er overbevist om at behandlingene hjelper mange.

Det er jo godt gjort at det klaffet for både meg og min venninne på 4.forsøk etter besøk hos refleksologen.

Du har i alle fall ingenting å tape.

Ønsker deg alt godt.

Skriver et innlegg senere i dag når jeg har fått navnet på denne damen i Oslo.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...