Gå til innhold

G-punkt


Gjest christine_hg

Anbefalte innlegg

Gjest christine_hg

I det siste har det vært en del snakk om kvinners g-punkt. Fram til i går trodde jeg ikke noe på det. Partneren min fingret meg bakfra og han traff et eller annet punkt, og det kjentes føltes veldig deilig. Jeg har lest det at om g-punktet stimuleres så vil det ta relativt kort tid før en orgasme inntreffer. Dette skjedde ikke med meg. Det bygget seg bare opp og jeg følte at jeg nesten kom til å tisse på meg. Det hele var rett og slett for godt. Det var så godt at det nesten gjorde vondt. Er dette vanlig? Han fortalte meg etterpå at jeg ble ekstra våt og punktet han masserte og trykket på var ruglete og kjentes litt ut som en valnøtt. Er dette g-punktet mitt? Hva er egentlig g-punktet, om det finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men... Er det "normalt" at følelsen er så deilig og så intens at det nesten gjør vondt?

Det er et veldig intenst område å bli stimulert på. Det med tissetrengt-følelse er vanlig. Helst bør du gå på do før du stimuleres der, hvis du ikke klarer å slappe av helt.

Noen jenter kan få sprutende orgasmer ved å tilfredstille g-punktet. (Kvinnelig ejakulasjon)

Det kan være litt godt-vondt med stimulering av g-punktet. Varier litt med andre gode ting så kan det hende det blir bedre.

Å få stimulert g-punktet med en finger samtidig som man blir slikket kan være himmelsk, men noen ganger nesten for mye av det gode.

Doggy-stillingen er også en bra g-punkt stilling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christine_hg

Det er et veldig intenst område å bli stimulert på. Det med tissetrengt-følelse er vanlig. Helst bør du gå på do før du stimuleres der, hvis du ikke klarer å slappe av helt.

Noen jenter kan få sprutende orgasmer ved å tilfredstille g-punktet. (Kvinnelig ejakulasjon)

Det kan være litt godt-vondt med stimulering av g-punktet. Varier litt med andre gode ting så kan det hende det blir bedre.

Å få stimulert g-punktet med en finger samtidig som man blir slikket kan være himmelsk, men noen ganger nesten for mye av det gode.

Doggy-stillingen er også en bra g-punkt stilling. :)

Jeg forstår liksom ikke helt hvorfor det blir så godt, at det blir for mye og nesten gjør vondt. Er det slik for menn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår liksom ikke helt hvorfor det blir så godt, at det blir for mye og nesten gjør vondt. Er det slik for menn også?

Det er jo slikt med alt som er følsomt. Man må være litt forsiktig, samtidig som det er gode muligheter for herlige følelser.

Hvis du skal få en mann til å skjønne hvor følsomt det er må du sikkert vise til kukhodet hans. Ettersom jeg har skjønt er det veldig følsomt, spesielt når de har fått orgasme.

Menn kan også stimuleres på et punkt som er ala g-punktet. (P-punkt) Det er ved prostatakjertelen, og man må inn bakveien for å finne stedet. Vet ikke om det er like godt og følsomt.

Det er jo egentlig bare å prøve seg fram.. Om begge vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår liksom ikke helt hvorfor det blir så godt, at det blir for mye og nesten gjør vondt. Er det slik for menn også?

og så spenner man seg litt og holder igjen fordi det nesten er for godt. for mange nervetråder og muskler som trekker seg sammen på en gang... -smile- kos litt med klitoris samtidig neste gang, så skal du se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christine_hg

og så spenner man seg litt og holder igjen fordi det nesten er for godt. for mange nervetråder og muskler som trekker seg sammen på en gang... -smile- kos litt med klitoris samtidig neste gang, så skal du se...

Så skal jeg se hva...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christine_hg

Høres ut som tier-blink! Gratulerer :)

Tror du? Takk for det. Håper at det blir enda deiligere neste gang da...

Leger hevder at ikke alle jenter har et g-punkt. Eller er dere uenige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...