Gå til innhold

Komplekser: Gravid eller bare sinnsykt feit?


elefantbolla

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt komplekser for å være ganske stor. Nå skal jeg inrømme at det nok er mange som er større enn meg, men jeg er å betegne som overvektig likevel.

Problemet mitt er at jeg ikke direkte er så stort som et berg, men samtidig ganske stor likevel. Har typisk epleform, men stor mage og bryster som ikke eier de riktige dimensjonene i forhold til resten. Magen kommer veldig tydlig frem.. Ser ut som en ølmage:(

Hvor mye jeg er deprimert over utseende eller ikke varierer veldig, og jeg har nå vært i en bedre periode. Fremtil fredag hvor det kom en dame og lurte på "var det sånne ting på gang". Hun trodde jeg var gravid! Riktignok er jeg stor, men jeg synes faktisk det er innmari sårende og høre noe sånt. Har hørt det fra en dame tidligere også, og ble like lei meg da. Selv om dette sikkert ikke var vondt ment ser jeg på meg selv som veldig stygg. Jeg er faktisk så feit og magen min er så stygg at jeg ser gravid ut! Synes ikke det er spesielt pent å være gravid (særlig når man ikke er det). Siden fredag har jeg grått mye, og tenkt mye på utseende. I verste tilfeller kan jeg finne på å slå meg selv som straff for at jeg er den jeg er. Det er utrolig kjipt, og så lite som skal til for at det skjer. Magen min og overvektproblemene mine er noe jeg alltid har hatt veldig komplekser for, og jeg blir knust om noen kommenterer dem. Utrolig leit.. Særlig siden jeg har vært i en bra periode nå i lengre tid. Utrolig at så lite kan gjøre så vondt..

Skulle ønske jeg var gutt, så kunne folk fundert på hvorfor magen min er så stor og feit for seg selv, uten om dele det med meg.. :(

Uff.. Hva gjør jeg? Føler meg utrolig ustabil også.. Som reagerer sånn.. Men det gjør meg veldig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei ful historie - har du forsøkt å gå ned? Begynn å gå lange turer, spe på med trening. Du lever bare en gang, så se til å gjør noe nå. Jeg for min del må sette av tid til trening, ellers flyr vekta i været, for jeg er innmari glad i mat:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megdavel

Vil bare si at jeg vet hvordan du har det. For 2 år siden hadde jeg det på samme måte, helt til en dag jeg fant ut at dette kunne jeg gjøre noe med.

Jeg tok ikke en stram diett eller trenet hardt. Det første jeg gjorde var å begrense snop til en dag i uke. Allerede da var jeg godt på gang. Så gikk jeg ca 30 min hver dag og tok 10 sit ups hver dag.

Jeg gikk ikke akkurat fort ned i vekt, men magen forsvant etter hvert selv om jeg bare tok 10 sit ups hver dag. Nå har jeg gått ned 20 kilo kun pga de få endringene jeg gjorde for 2 år siden. Jeg kuttet også ut p-piller. Er usikker på hvor mye utslag det gjorde.

Stå på. Du trenger ikke å sulte for å skape kroppen din slik du blir bedre fornøyd.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Jeg er hverken gravid eller feit.. men har kulemage. Kroppen min har en merkelig fasong.. Ok bein, tynne armer.. og brede hofter og mage. Jeg fikk også spm. om jeg var gravid.. og jeg er 165 og veier 67-68 kg. Noen få kilo for mye altså, og jeg pleier vel være 65. Det er bare meg det. Og jeg er altså flau over magen, og ønsker den var flat. Men du; ikke bry deg med det de sa. Flauere for personen som trodde du var gravid. Kjenner ei lubben jente. Hun fødte nettopp, og noen sa til henne at de ikke visste hun hadde vært gravid. Vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...