Gå til innhold

graver meg ned


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

er destruktiv igjen. sukk. og det er så mye jeg må ordne. har liksom en individuell plan.. som ikke virker. det er jeg som må ordne opp i alt og samkjøre det. Må justere dosene, og legen har glemt det.. igjen... det om innleggelse... må jeg ornde og ta opp, selv om psykehuset skulle ta kontakt.. alt som støtte kontakten som aldri er der skulle hjelpe med må jeg ordne selv. og nå er jeg slått ut.

når en medisin ikke virker må jeg slå opp og lete etter noe som virker ok for meg. for legen kan ikke så mye om det.. hvorfor kan jeg ikke ha timer til en psykiater? ihvertfall en gang i mellom for å sjekke dette med meds.

jeg blir ør i hodet.

tenk å ha bare en psykiater å forholde seg til... istedet for alle disse mennesken jeg går til og som kommer hjem til meg og som ikke forstår noenting.

føler jeg er til bry og at jeg maser.

nei. nå får jeg grave meg ned endea litt dypere.

takk til alle dere som bryr dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det virker helt bak mål at du selv må finne ut hva slags medisiner du skal bruke. Det burde legen ta ansvaret for. Kan han ikke nok om det bør han henvise deg til en annen som kan noe om det.

Angående alt det andre som ikke fungerer så ta det opp med den som har hovedansvaret for deg når det gjelder slike ting.

Hold ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker helt bak mål at du selv må finne ut hva slags medisiner du skal bruke. Det burde legen ta ansvaret for. Kan han ikke nok om det bør han henvise deg til en annen som kan noe om det.

Angående alt det andre som ikke fungerer så ta det opp med den som har hovedansvaret for deg når det gjelder slike ting.

Hold ut.

huff du burde da virkelig få timer til psykiater. alle bipolare trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...