Gå til innhold

penger


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

har ikke penger til mat. for jeg måtte på apoteket og kjøpe kompresser og slikt.

tror dere jeg får sos. støtte da.. hei, jeg er blakk jeg, for jeg måtte kjøpe masse ting fordi jeg har skadet meg så mye... men jeg får penger lell ikke sant? selvfølgelig kjære, vi har stooor forstålse for hva du driver med.... hvor mye trenger du? vi kan kjøpe inn utstyr til deg vi vet du.. holder det med to tusen spenn til slikt? så holder det et par uker. og kom tilbake når du har brukt det opp, så får du mer på dagen. trenger du kniv ohså kanskje?? her har du en dyr og skarp en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk om galgenhumor :)

Så lenge du er blakk og kan dokumentere det så har du rett på hjelp. Ta med kontoutskrift og lever så fort som mulig.

De kan ikke nekte deg penger til mat og husleie av moralske grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk... Men du må ta ansvar for at du skader deg selv, og sørge for at du ikke gjør det..slik at du har råd til mat....ikke vondt ment... har skada meg selv, men har sluttet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...