Gå til innhold

Onanerer på jobben


grukar

Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg hvorfor jeg har denne sykelige trangen etter å onanere på arbeidsplassen? Jeg føler meg ikke vel, hvis jeg ikke får ut guffen på jobben. Min elskerinne er svært forståelsesfull, men også sterkt undrende. Jeg tror hun mistenker meg for å være seksuelt avvikende. En gang ba hun meg onanere på stuebordet hennes. Jeg reagerte ekstatisk, men en viss anstendighetsfølelse holdt meg igjen. Senere forsto jeg at hun hadde spøkt. Heldigvis ble jeg reddet av min dype sosiale moral. Spørsmålet er altså: Er jeg gal, eller har andre onanister det som meg?

Dessuten: Hva kommer det av at min elskerinne bare vil ha sex hvis vi har HELE neste dag fri? Hvorfor er kvinner sånn. Er det ren ondskap (det er jo et faktum at vi begge er i fullt arbeid og at begge tross alt er etablert i andre forhold)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av det du skriver så virker det som onani i spesielle situasjoner og ikke spesielt på jobben er din ting.

Hvis det bare var på jobben så kunne det godt være en stygg uvane som rett og slett bare måtte brytes.

De fleste kjenner seg vel igjen at onanering og veldig mange andre ting er en periodesak. Man kan la vær å onanere en lang (svært relativt begrep) stund og så gjør man det et par ganger og man får en periode hvor man gjør det ofte.

Dersom du har en spesiell onani-trang så tror jeg det er uvanlig. (Betyr for meg samme som avvik men er ikke et så negativt ord).

Bare sørg for å ta hensyn til omgivelsene dine. Ville vært utrolig flaut og sikkert sosialt ødeleggene å bli ferska på jobben. Muligens jobben kan henge tynt også avvhengig av situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kargru

Sorry. Egentlig skulle min gode venn Mr. Hyde henvendt seg til psykologen, men jeg klarte ikke stanse ham før han la i vei. Glem onaniproblemene hans. Han har egentlig full kontroll, men er litt egenrådig noen ganger. Nok en gang: Sorry. Svar utbedes likevel ikke.

Au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kargru

Av det du skriver så virker det som onani i spesielle situasjoner og ikke spesielt på jobben er din ting.

Hvis det bare var på jobben så kunne det godt være en stygg uvane som rett og slett bare måtte brytes.

De fleste kjenner seg vel igjen at onanering og veldig mange andre ting er en periodesak. Man kan la vær å onanere en lang (svært relativt begrep) stund og så gjør man det et par ganger og man får en periode hvor man gjør det ofte.

Dersom du har en spesiell onani-trang så tror jeg det er uvanlig. (Betyr for meg samme som avvik men er ikke et så negativt ord).

Bare sørg for å ta hensyn til omgivelsene dine. Ville vært utrolig flaut og sikkert sosialt ødeleggene å bli ferska på jobben. Muligens jobben kan henge tynt også avvhengig av situasjonen.

Altså; nå føler jeg for å ta litt til motmæle på vegne av min gode venn. At jobben hans skulle være i fare fordi han tilfeldigvis er litt mer enn normalt glad i sin egen kropp? Nei, i dette tilfellet velger jeg å mene at det er omgivelsene som er gale, hvis hans ereksjonelle lidenskap skulle avstedkomme reaksjoner av nevnte omfang.

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; nå føler jeg for å ta litt til motmæle på vegne av min gode venn. At jobben hans skulle være i fare fordi han tilfeldigvis er litt mer enn normalt glad i sin egen kropp? Nei, i dette tilfellet velger jeg å mene at det er omgivelsene som er gale, hvis hans ereksjonelle lidenskap skulle avstedkomme reaksjoner av nevnte omfang.

:-(

Merk at jeg skrev 'avhengig av situasjonen.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; nå føler jeg for å ta litt til motmæle på vegne av min gode venn. At jobben hans skulle være i fare fordi han tilfeldigvis er litt mer enn normalt glad i sin egen kropp? Nei, i dette tilfellet velger jeg å mene at det er omgivelsene som er gale, hvis hans ereksjonelle lidenskap skulle avstedkomme reaksjoner av nevnte omfang.

:-(

Unnskyld, jeg var ikke helt ærlig i mitt forrige innlegg, og jeg føler meg skyldig i at det nå har oppstått en hatsk disputt mellom min beste venn, doktoren, og af.

Det er nemlig slik, dr., at jeg tror vi må innrømme af ett poeng.

Det vanskeligste er nemlig å la være og gjøre det på sjefens kontor - mens han er til lunsj.

Og her kommer det enda en ting du ikke vil like: Jeg har til og med fått én skriftlig advarsel allerede. Forstår du?

Unnskyld dr., jeg skal si alt sammen neste gang. OK?

Forresten: Takk for godt innlegg, af.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kargrukar

Merk at jeg skrev 'avhengig av situasjonen.'

Det er lett å leke med ord, af. "Avhengig av situasjonen"?

Lær deg kommareglene, før du begynner å belære andre.

Og hvis du er i tvil:

Dette innlegget er vi sammen om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Mange mennesker er fiksert på bestemte ting for å fungere godt seksuelt. Denne fiksering kalles fetishisme hvis man ikke klarer å fungere uten fikseringen.

Men i en viss grad har mange, kanskje de fleste, slike fetishfantasier i seg, eller bestemte gjenstander eller situasjioner i omgivelsene som utløser trangen til seksuell utfoldelse. Kanskje har du noe i din jobbsituasjon som utløser en slik fetishistisk tilbøyelighet hos deg og som fører til at du nærmest tvangsmessig må onanere for å få ro i sjelen.

Tenk litt i gjennom hva det er som setter i gang prosessen, legg merke til slike seksuelle triggermekanismer av fetishistisk karakter i arbeidsmiljøet, kom så tilbake med resultatet så skal vi drøfte saken videre.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære onanist

Jeg tror det er normalt fra tid til annen å få lyst til å onanere, selv om man er på jobben. Det er klart det gir litt ekstra spenning å tenke på alle kollegene som sitter rundt om kring og aner så lite! Men hvis trangen er sykelig, slik du gir inntrykk av, ville jeg kanskje fulgt Dr. Grünfelds råd om å prøve å tenke litt igjennom hva det er som gir deg denne trangen. For eksempel, er det enkelt perioder det skjer hyppigere enn andre? Når skjer det? Om morgenen? Skjer det også når du har det travelt? Er det kanskje et stivsinnet miljø på arbeidsplassen din, slik at du føler at du ler litt av de andre når du utfolder deg? Er det kanskje så enkelt som at du er tent på en eller flere av kollegene dine?

Det har aldri vært skadelig å onanere, men det kan jo være greit å tenke litt over hvorfor du gjør det så ofte på arbeidsplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjære onanist

Jeg tror det er normalt fra tid til annen å få lyst til å onanere, selv om man er på jobben. Det er klart det gir litt ekstra spenning å tenke på alle kollegene som sitter rundt om kring og aner så lite! Men hvis trangen er sykelig, slik du gir inntrykk av, ville jeg kanskje fulgt Dr. Grünfelds råd om å prøve å tenke litt igjennom hva det er som gir deg denne trangen. For eksempel, er det enkelt perioder det skjer hyppigere enn andre? Når skjer det? Om morgenen? Skjer det også når du har det travelt? Er det kanskje et stivsinnet miljø på arbeidsplassen din, slik at du føler at du ler litt av de andre når du utfolder deg? Er det kanskje så enkelt som at du er tent på en eller flere av kollegene dine?

Det har aldri vært skadelig å onanere, men det kan jo være greit å tenke litt over hvorfor du gjør det så ofte på arbeidsplassen.

takk som byr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...