Gå til innhold

Til dere med katter


Gjest kattepine

Anbefalte innlegg

Gjest kattepine

Hva gjør dere med kattene i feriene og slikt? Hadde dere stolt på slike som tilbyr å komme hjem til deg hver dag og mate og kose med katten for litt penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal vel ikke så veldig mye til for å finne ut om man bør kunne stole på de som har dette som levebrød. De får jo tross alt betalt for det, og er jo avhengige av at folk vil bruke dem.

Personlig bruker jeg enten familie eller venner. En gang har jeg måttet bruke pensjonat, og da var den lille frøkenen sur i en uke etterpå :-)

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Katter trenger pass i feriene,de klarer seg ikke på egen hånd.

Ikke så mye som skal til,en trenger bare noen til å fylle på mat og drikke,og katten kan jo være ute hele sommerhalvåret.

Når vi reiser på ferie om sommeren,er katten ute,og får påfyll av mat og drikke.

Om vinteren må noen passe den inne,og det er litt mer bry å få tak i kattepassere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har seks katter.

Når vi er borte 2 - 3 dager, er de i yttergangen. De går inn og ut gjennom kattedøra, og har teppe, mat og drikke der.

Hver dag får de friskt vann og, hvis nødvendig, påfyll av mat av leieboeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Mutter passer pus. Det er en fin deal, da er jeg sikkker på at pus har alt han trenger og mer til, samtidig som muttern får miniferie til Oslo..

En situasjon alle vinner på. Ikke bare katt&mor, men type døde stueplanter, hullete kjøkkenhåndklær, og ødelagte brødristere o.l blir gjerne erstattet med nytt og velfungerende i mitt fravær..:o)

Og skapene påfyllt med tørkeruller og vaskemidler og sånn...

Fine greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...