Gå til innhold

Bruker dere vaskeklut?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Er det bare meg som bruker vaskeklut i dusjen?

Har inntrykk av at de fleste vasker seg med hendene.

Rart med hva en er vant med ..

Synest jeg blir renere med bruk av klut,hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bruker ikke klut i dusjen, men bruker klut når jeg ikke dusjer. F.eks når jeg har mensen og vasker meg flere ganger om dagen.

Usj... Det ville vi ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker ikke klut i dusjen, men bruker klut når jeg ikke dusjer. F.eks når jeg har mensen og vasker meg flere ganger om dagen.

Også klutbruker. Har store stabler rosa og lyseblå, tjukke frottékluter, skifter veldig ofte og liker å bruke klut. Da datteren var liten, ble hun opplært (av meg) til det med rosa og lyseblå, det ene skulle i fjeset (blå øyne...) og det andre mellom beina. Funket utmerket. Var brunøyd kusine på besøk, da kjøpte vi veldig kule, blomstrete til henne, for de brune så litt triste ut for et barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vann og klut i ansiktet når jeg ikke dusjer. Vasker meg ikke i underlivet med klut - da dusjer jeg heller. Æsj.

Bruker ikke klut i dusjen, noen ganger en scrub..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bruker ikke klut i dusjen, men bruker klut når jeg ikke dusjer. F.eks når jeg har mensen og vasker meg flere ganger om dagen.

Har du forsøkt Asan intimservietter isteden? Kjekke å bruke, blir ren og frisk! Ikke alltid man kan ha kluten tilgjengelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Har du forsøkt Asan intimservietter isteden? Kjekke å bruke, blir ren og frisk! Ikke alltid man kan ha kluten tilgjengelig! :)

Nå bruker ejg ob da, men tenker på en kvelden før ejg tar på bind. Det er jo ikke noe søl der da siden ejg bruker propp. morningen dusjer jeg uansett når jeg har mensen.

Hvis ejg ikke dusjer morgen bruker jeg klut i ansiketet, under armer og mellom beina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhuuuuuu

Nå bruker ejg ob da, men tenker på en kvelden før ejg tar på bind. Det er jo ikke noe søl der da siden ejg bruker propp. morningen dusjer jeg uansett når jeg har mensen.

Hvis ejg ikke dusjer morgen bruker jeg klut i ansiketet, under armer og mellom beina..

Den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhuuuuuu

Nei, til skrittet hentes DIN klut - den du bruker til å vaske ansiktet ditt med!!! :)

Om du vil bruke den i skrittet etter at jeg har tørka ut alle sovetrollene, så vær så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaaahaaaaa

Om du vil bruke den i skrittet etter at jeg har tørka ut alle sovetrollene, så vær så god.

Ikke _etter_ at du har tørket sovetrollene.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhuuuuuu

Ikke _etter_ at du har tørket sovetrollene.........

Å bruke den før kommer ikke på tale, så ettersom det var din idé å bruke den samme, akter jeg å bruke den i ansiktet før du gnikker deg overalt med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jaaahaaaaa

Å bruke den før kommer ikke på tale, så ettersom det var din idé å bruke den samme, akter jeg å bruke den i ansiktet før du gnikker deg overalt med den.

Hmmm.....okey, da...... Håper bare du er søt.....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...