Gå til innhold

Carew klinte til Riise


nolte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Carew er jo noe ustabil, men så lenge han lar det gå ut over motspillere og bortepublikum, er det greit.

Det er kanskje greit at han kliner til medspillere også, MEN FAN IKKE EN VESTLENDING!!

Prøv deg, Carew. Vi surrer piggtråd rundt den agurken du allerede har i rævva og dytter den lengre inn.

Få deg et løpesett, din krøpling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og hørte på pressekonferansen på radioen nå mens jeg spiste frokost, og kom her fram til følgende:

Dette er et meget godt eksempel på innvandringspolitikken slik den burde være:

1. Ikke-opprinnelig-nordmann slår nordmann.

2. Ikke-opprinnelig-nordmann blir sendt hjem.

Genialt.

Nei, fra alvor til spøk. Det hele er bare komisk. Eneste grunnen til at dette i det hele tatt kommer i media og at Carew ble sendt hjem var at noen så hva som skjedde.

Carew må for øvrig lære seg å slå. Riise hadde jo ikke engang blåveis.

Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest duogduogdu

Jeg satt og hørte på pressekonferansen på radioen nå mens jeg spiste frokost, og kom her fram til følgende:

Dette er et meget godt eksempel på innvandringspolitikken slik den burde være:

1. Ikke-opprinnelig-nordmann slår nordmann.

2. Ikke-opprinnelig-nordmann blir sendt hjem.

Genialt.

Nei, fra alvor til spøk. Det hele er bare komisk. Eneste grunnen til at dette i det hele tatt kommer i media og at Carew ble sendt hjem var at noen så hva som skjedde.

Carew må for øvrig lære seg å slå. Riise hadde jo ikke engang blåveis.

Makan.

Han tok vel bare en "feig" Martin???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok vel bare en "feig" Martin???

Bare vent så er det sikkert en eller annen mongis av en politijurist som henger seg opp i det her og begynner å pese Carew inn for retten.

Det skal vel ikke mer til?

Det var vel tross alt ingen stakkars AP mann som anmeldte Martin heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt og hørte på pressekonferansen på radioen nå mens jeg spiste frokost, og kom her fram til følgende:

Dette er et meget godt eksempel på innvandringspolitikken slik den burde være:

1. Ikke-opprinnelig-nordmann slår nordmann.

2. Ikke-opprinnelig-nordmann blir sendt hjem.

Genialt.

Nei, fra alvor til spøk. Det hele er bare komisk. Eneste grunnen til at dette i det hele tatt kommer i media og at Carew ble sendt hjem var at noen så hva som skjedde.

Carew må for øvrig lære seg å slå. Riise hadde jo ikke engang blåveis.

Makan.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Jeg tror for øvrig, som en eller annen sier over her, at Carew har mye å frykte og langt mer enn reaksjonen fra NFF og presse.

Riise har tross alt en mor, og denne fitta er faen skjæra meg ikke til å kjimse av.

Jeg gjetter på at motreaksjonen fra familien Riise allerede er under planlegging, og hadde jeg vært Carew ville jeg sett meg rundt hjørnene i tiden framover og skaffet meg bodyguard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...