Gå til innhold

Carew og Rise - hysteri


Altman

Anbefalte innlegg

Vi menn har blitt noen puddinger. Carew klapser til Rise, og landet snus opp ned. Om utviklingen fortsetter i dette tempoet, har samtlige menn fitter om ett par tusen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puddinger har dere vært leeenge... Hvis det fortsetter dit hen du speiler i fremtiden kan vi kvins kanskje slippe å føde vi da....?? Det hadde vært noe... Stå på gutter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er helt latterlig at ikke to menn kan få gjøre opp med never seg i mellom.

Jeg husker vi alltid gjorde dette tidligere når vi var barn og i sen ungdom. Det funka og ingen løp og skrek på politiet av den grunn.

Det var en helt grei måte å gjøre opp seg imellom på. Vi snakker jo tross alt ikke om å gi hverandre varige men her, men en sunn slosskamp.

Men jeg kan tenke meg at mamma-Riise er pissed nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er helt latterlig at ikke to menn kan få gjøre opp med never seg i mellom.

Jeg husker vi alltid gjorde dette tidligere når vi var barn og i sen ungdom. Det funka og ingen løp og skrek på politiet av den grunn.

Det var en helt grei måte å gjøre opp seg imellom på. Vi snakker jo tross alt ikke om å gi hverandre varige men her, men en sunn slosskamp.

Men jeg kan tenke meg at mamma-Riise er pissed nå.

Jeg forulemper deg. Du blir forbanna og gir meg en lusing. Det gjør litt vondt, men det er også alt. Hvilken skade har eeegentlig skjedd

Vi har en overdreven frykt for lusinger.

jeg hadde forresten foretrukket å være i kamp med John Arne dersom alternativet hadde vært mamma-Rise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forulemper deg. Du blir forbanna og gir meg en lusing. Det gjør litt vondt, men det er også alt. Hvilken skade har eeegentlig skjedd

Vi har en overdreven frykt for lusinger.

jeg hadde forresten foretrukket å være i kamp med John Arne dersom alternativet hadde vært mamma-Rise

Ja, mamma-Riise tror jeg ikke noen vil i kamp med. Da ender du ratt opp i retten, ikke for å ha slått med for å ha forulempet brystet hennes.

Vi har blitt hysteriske i forhold til lusinger, men dette er da noe som har kommet de senere årene? Jeg kan ikke huske at det var sånn for ti år siden. Da var det helt legitimt med en lusing dersom man følte at det var berettighet.

Det var en av fordelene med å være gutt. Vi kunne dersom vi var uenige sloss og bli ferdig med det, altså venner så fort kampen var over og en seierherre var kåret, mens jentene droppet slossinga (bortsett fra noen dundrer på den lokale pubben) og hatet hverandre i stedet i årevis framover.

Dessuten snakker vi her om fotball, og er det noe dette laget trenger så er det faktisk litt guts. Det har de overhodet ikke, så det at Carew ble så sint på Riise fordi han skøyt i stedet for å passe ballen til han, tyder på at Carew vil noe.

Det kan man ikke si om de fleste andre på laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...