Moraki Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Joda, jeg har vært det mange ganger (regner jeg med), men finnes det noen fasit på når man egentlig er forelska i noen? Hvis man tenker på en person i hver eneste situasjon du befinner deg i, hele dagen, det første du tenker på når du våkner og det siste du tenker på før du sovner er man forelska da? Hvis man blir helt kvalm og varm om hverandre når man ser personen, klarer ikke konsentrere seg med denne personen i nærheten, vissheten om at denne personen befinner seg i området, gjør at du desperat henger deg opp i ditt eget utseende, klarer ikke si noe fornuftig, og når du ser personen så er det nesten som du skal besvime? ...og hvis man helt uten grunn plutselig begynner å like sangene til Maria Arredondo? :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Jeg pleier ikke å bli kvalm. Men klam, ja det har jeg nok blitt :-) 0 Siter
Gjest Høsten er her Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Høres ut som om du er forelsket ja, husker selv sist jeg var det, bare at jeg mista matlysten i tilegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.