Gå til innhold

Frykt og tvang


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er ikke så veldig plaget men det er noe jeg liksom er nødt til å gjøre av og til. Noen ganger flere ganger på dagen andre dager nesten ikke i det hele tatt.

Jeg må liksom bite hardt og tenke sterkt at det jeg frykter må gå igjennom en okse i en spsiell retning. Noen ganger føler jeg ikke at jeg ikke finner helt retningen og leter da litt inni hodet mitt. Så finner jeg den og da er jeg lettet etterpå. Da skjer ikke det jeg plutselig ble redd for tenker jeg. Jeg gjør dette fordi jeg da ikke lenger frykter det jeg var redd for, f.eks at noen av mine nærmeste dør. Det skumle har heller gått tvers igjennom oksen.

Har hatt det slik mere eller midre i flere år.

Er i jobb og lever et normalt liv. Er det noe spesielt jeg kan gjøre med dette som ikke er alt for krevende? Jeg føler jo ikke at problemet er så veldig stort heller. Er dette noe jeg bør ta tak i eller er det vanlig å ha litt sånne sprøe forestillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...