Gå til innhold

utflod hos barn


ninja5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mon tro hva det kom av

Det hadde min 4 år gamle datter også. Prøver viste ikke infeksjon, og hun sier at hun ikke har puttet noe oppi der, så jeg aner ikke hva det kom av. Har heller ingen grunn til å tro at hun er blitt tuklet med.

Utfloden har gitt seg nå, men jeg fikk beskjed om å komme tilbake til barnelegen for flere prøver, hvis det skulle fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde min 4 år gamle datter også. Prøver viste ikke infeksjon, og hun sier at hun ikke har puttet noe oppi der, så jeg aner ikke hva det kom av. Har heller ingen grunn til å tro at hun er blitt tuklet med.

Utfloden har gitt seg nå, men jeg fikk beskjed om å komme tilbake til barnelegen for flere prøver, hvis det skulle fortsette.

takker for svaret vet nesten ikke hva en skal tro er jo redd noen har vært slemme mot henne. men får slå meg til ro med at det er flere som har hatt dette probleme... hadde hun det lenge din datter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mon tro hva det kommer av

takker for svaret vet nesten ikke hva en skal tro er jo redd noen har vært slemme mot henne. men får slå meg til ro med at det er flere som har hatt dette probleme... hadde hun det lenge din datter.....

Det varte og rakk noen uker, kanskje et par måneder. Èn forklaring kan være at hun har gitt seg selv en infeksjon ved å ha hatt bakterier på hendene og utforsket seg selv. Hun har ofte en hånd der nede...

Har du spurt henne om hun har puttet noe inn der? Eller om noen andre har tatt på henne der?

Kan hun ha badet sammen med noen som har hatt en infeksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varte og rakk noen uker, kanskje et par måneder. Èn forklaring kan være at hun har gitt seg selv en infeksjon ved å ha hatt bakterier på hendene og utforsket seg selv. Hun har ofte en hånd der nede...

Har du spurt henne om hun har puttet noe inn der? Eller om noen andre har tatt på henne der?

Kan hun ha badet sammen med noen som har hatt en infeksjon?

Har spurt henne om hun har puttet noe inn men sier hun ikke har det,og ingen har tatt på henne der.....

har ikke badet sammen med noen andre enn andre barn i basseng.

Det lukter litt vondt av trusa hennes og det er ikke bare tiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mon tro osv

Har spurt henne om hun har puttet noe inn men sier hun ikke har det,og ingen har tatt på henne der.....

har ikke badet sammen med noen andre enn andre barn i basseng.

Det lukter litt vondt av trusa hennes og det er ikke bare tiss

Hvis det lukter, er det sannsynlig at hun har en infeksjon. Ta henne med til legen og få tatt noen prøver (forbered henne på at hun må av med trusa for doktoren - jenta mi syntes dette var veldig flaut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...