Gå til innhold

hjelp!


anidi

Anbefalte innlegg

jeg har fått en slags svie og kløe innenfor skjedeåpningen, og bak skjedeåpningen(mot rompa).

kom etter at jeg hadde sex og ble litt sår. trodde først det var sopp, men ikke nå lenger, fordi det er ingen forandret utflod.

er det en infeksjon? eller er det bare det at jeg har fått noen rifter el.l etter samleie?

det har vært sånn i 4-5 dager. har tenkt meg til legen, men jeg orker ikke tanken på at noen skal stikke et spekel oppi der akkurat nå. uff. noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hobbydåktårn

Hvis du revnet litt, kan det kanskje klø fordi det gror. Hvis du hadde ubeskyttet sex, bør du få undersøkt deg, dersom symptomene vedvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...