Gå til innhold

"nedsig" av livmor etter fødsel


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg fikk mitt tredje barn for 4 mnd siden. Etter fødselen kjenner jeg av og til noe som "siger ned" i skjeden, feks ved trening med litt hopping.

Jeg var til gynekolog som konstanterte problemet, men hun sa at jeg sannsynligvis ville bli bra med tiden hvis jeg var flink til å knipe. Ihvertfall skulle vi se det an et års tid. Jeg kniper av og til, men har problemer med å huske det så ofte, men har god kontroll på det. Aldri noen problemer med inkontinens e.l.

Jeg tror jeg har blitt bittelitt bedre de siste par mnd, men ikke helt bra.

Men så lurer jeg på... Det er dessverre slutt med faren til barnet, så jeg har ikke vært sammen med noen siden fødselen. Jeg har jo ikke noen bråhast med det heller, men det mangler ikke på tilbud. Men dere som har/har hatt noe lignende: MERKER MANNEN DERES DET? Er det noe "problem"? Jeg har ikke lyst til at den første gangen jeg er sammen med noen skal bli noen gynekologisk utredning!

På toppen av det hele var jeg nettopp og satte inn (hormon)spiralen. Det er jo lurt å gjøre det i god tid før menstruasjonen kommer tilbake. Legen sa at han lot trådene være "litt lange" for at den ikke skulle forsvinne helt inn, jeg måtte ta kontakt igjen hvis det ble noen problemer, særlig tatt i betraktning det "nedsiget" jeg har... Så det KAN tydeligvis bli et problem. Men hvor sannsynlig er det, og hvor "ille" kan det bli, igjen: noen erfaringer?

Fint med mange svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Jeg måtte få klippet spiraltrådene helt opp, da de stakk mannen min.. (ingen sex på lang tid!). Ingen problem det. Ellers merker mannen min at jeg er slappere inni enn jeg var før, men slik blir det jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...