Gå til innhold

Hvorfor i all verden


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Gidder folk å stjele håndklær og kjøkkenhåndklær fra klessnora?

Jeg har etterhvert lært at alt som ikke er bolta fast i bakhagen blir stjålet på null-to-tre..

Folk har stjålet hyllen min, gulvteppet mitt, levisbukser+ andre fete/dyre klær, overmadrassen min osv, osv..

Men hva DRIVER folk til å ta andres brukte håndklær&truser?!!

Jeg skulle sjekke på vaska(som visselig var verdens dølleste) og da var den sannelig gone..

Folk er neggu ikke gode..:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Folk er gærne........

Moralen er: Er det noe du vil bli kvitt så bare sett det utenfor leiligheta, i vaskeboden eller heng det opp til tørk.

Det har jeg gjort en gang og det funket som bare det!

Prøvde først å kaste en madrass(som pus hadde tisset på), som søplemennene ikke ville ta med fordi den var for stor.

Det var jo kjipt, så jeg flyttet den vekk fra søppelkassene, sto ved siden av den litt og røkte, og prøvde å se ut som om jeg var redd for å gå fra den..

Gikk deretter inn, og når jeg kom ut igjen etter 10 min var den borte...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det..Det ER ikke sunt å stjele noens håndkle&undertøysvask..

Kan hende det er noen pervoer som syns det er digg å gå rundt i trusene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Kan hende det er noen pervoer som syns det er digg å gå rundt i trusene dine.

Jojo..Hver sin lyst. Det var de definitivt kjedeligste jeg hadde..;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er gærne........

Moralen er: Er det noe du vil bli kvitt så bare sett det utenfor leiligheta, i vaskeboden eller heng det opp til tørk.

Den metoden har en venninne av meg prøvd med stort hell i mange år. Ting hun vil bli kvitt setter hun utenfor døra. Vips så er det vekk! Tror ikke det virker i mitt nabolag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Folk er gærne........

Moralen er: Er det noe du vil bli kvitt så bare sett det utenfor leiligheta, i vaskeboden eller heng det opp til tørk.

Hehe..dette har jeg prøvd med stort hell. Det er en lykkelig "tyv" som nå har et nytt bord og et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tyver vet vel hva de vil ha....?

Folk er gærne........

Moralen er: Er det noe du vil bli kvitt så bare sett det utenfor leiligheta, i vaskeboden eller heng det opp til tørk.

Neeeeiiiiida. Sykkelen min har stått ute en måned nå. Den er fancy, men mangler noen småting. Den er ett år gammel. Men ingen tar den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort en gang og det funket som bare det!

Prøvde først å kaste en madrass(som pus hadde tisset på), som søplemennene ikke ville ta med fordi den var for stor.

Det var jo kjipt, så jeg flyttet den vekk fra søppelkassene, sto ved siden av den litt og røkte, og prøvde å se ut som om jeg var redd for å gå fra den..

Gikk deretter inn, og når jeg kom ut igjen etter 10 min var den borte...:D

Herlig! Utrolig hva folk rapper, da? Det må prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...