Gå til innhold

Fjerne advarsel i Norton?


Gjest norton

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått over fra å bruke Norman til Norton som virussjekker. Problemet er bare at hver gang mailen sjekkes, så spretter det opp advarsler ved hver virusmail. Jeg er drittlei av å måtte klikke ut det varselet hver bidige gang. Av 100 mailer inn hver dag, er vel halvparten med virus. Men jeg finner ikke ut hvor i Norton jeg skal klikke for å fjerne varselet! Noen av dere som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å unngå det problemet logger jeg meg inn i min mail-boks på web før jeg laster ned mailen. Fra web kan jeg slette alle mail som ser suspekte ut, og det er mange.

Det tar jo tid også å laste ned virusmail, og når man sitter med bare ISDN-linje er det ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå det problemet logger jeg meg inn i min mail-boks på web før jeg laster ned mailen. Fra web kan jeg slette alle mail som ser suspekte ut, og det er mange.

Det tar jo tid også å laste ned virusmail, og når man sitter med bare ISDN-linje er det ikke noe særlig.

Tips: Programmet MailWasher laster ned bare headerne fra serveren, og lar deg se gjennom og slette spam og virus. Den forhåndsmerker og sorterer headerne med f.eks "possibly spam", "probably spam", "blacklisted", "possibly virus" osv. så det er kjapt å se igjennom og slette. Det finnes antakelig flere andre programmer som fungerer på samme måte. Mer praktisk enn å logge seg inn på web.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Programmet MailWasher laster ned bare headerne fra serveren, og lar deg se gjennom og slette spam og virus. Den forhåndsmerker og sorterer headerne med f.eks "possibly spam", "probably spam", "blacklisted", "possibly virus" osv. så det er kjapt å se igjennom og slette. Det finnes antakelig flere andre programmer som fungerer på samme måte. Mer praktisk enn å logge seg inn på web.

Jeg har SpamKiller fra McAfee. Men det hjelper ikke. Norton dukker opp med advarslene sine når mailen kommer inn der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...