Gå til innhold

Webmaster, teknisk ansvarlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener, og tror også det har med reklamebanneren øverst å gjøre. Men jeg får ikke frem feilen selv. Hvilken nettleser bruker du?

Samme her, markøren skifter fokus til gudvethvor midt i skrivingen. Ca hvert minutt, og man må klikke i tekstruta for å få markøren tilbake. Forferdelig irriterende.

IE 6.0-1106-office xp sp 2, 030422 - 1633

Win XP eng Ver 5.1 SP 1 Build 2600

Gjest Bombadilla

Skjønner hva du mener, og tror også det har med reklamebanneren øverst å gjøre. Men jeg får ikke frem feilen selv. Hvilken nettleser bruker du?

I tillegg omdefineres Delete tasten og virker ikke.

Når markørfokuset endres, og jeg tilfeldigvis trykker på tilbakeslett- tasten, virker den som en Back knapp, og vinduet hopper flere vinduer bakover.

Kan dere slutte med det tullet?

I tillegg omdefineres Delete tasten og virker ikke.

Når markørfokuset endres, og jeg tilfeldigvis trykker på tilbakeslett- tasten, virker den som en Back knapp, og vinduet hopper flere vinduer bakover.

Kan dere slutte med det tullet?

akkurat sånn har jeg det når jeg har fått for mye å drikke :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...