Gå til innhold

anmelde eller ikke


athea

Anbefalte innlegg

Min nabo (fra tvers over gangen) gikk til fysisk angrep på meg i natt når han ringte på og klarte å mane seg inn døren. Jeg klarte ikke å holde igjen døren. Vi fikk han omsider ut og lukket døren, men sitter igjen med mange spørsmål.

Han er gammel og det luktet alkohol. Men jeg syntes det alikevel er skremmende.

Det som er værst er å leve i frykt for at det kan skje igjen. Jeg har en 9 uker gammel sønn som jeg er redd for.

Bør jeg anmelde forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kroppogsjel

Kan du ikke ringe politiet og forhøre deg da? De vet jo om dette er noe som kan/ bør anmeldes eller ikke. Litt info kan du jo uansett få med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver ikke anmelde, men spørre om politiet kan ta en telefon til ham og spørre hva han mener med slik oppførsel.

Normalt burde det kunne sette en støkk i vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...