Gå til innhold

Hvorfor pudder?


Gjest tenåringsgutt

Anbefalte innlegg

Gjest tenåringsgutt

Et sminke-spm: Hvorfor bruker jenter pudder utenpå den derre kremen de først tar i ansiktet? Det er jo nokså synlig at de har pudder? Og blir det ikke klissete og et tykt lag sminke i ansiktet da?

Holder det ikke med bare en krem liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt om pudder og sånn

Neida, det blir ikke klissete. Den som kan sakene og går for et "naturlig" og lett utseende, gjør slik: Lett fuktighetskrem som får trekke inn i huden før det klappes eller børstes over med litt pudder. Måtehold er stikkordet.

Noen jenter har kanskje problemer med kviser og dekker med litt farget krem. Det fungerer uansett likedan, kremen trekker inn og etterlater huden tørr. Deretter litt pudder.

Men hvorfor pudder i det hele tatt? Det matter ned ansiktet, ingen blank nese eller skinnende eplekinner :)

Har du sett jenter med for mye krem og dilldall er dette noe mange holder på med i tenårene, det handler om å gjøre seg voksen. Dessverre ser de ikke ut med masker på.

Jeg er sikker på at dere unge gutter synes jentene er myyyye søtere uten noe som helst i ansiktet. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenåringsgutt

Neida, det blir ikke klissete. Den som kan sakene og går for et "naturlig" og lett utseende, gjør slik: Lett fuktighetskrem som får trekke inn i huden før det klappes eller børstes over med litt pudder. Måtehold er stikkordet.

Noen jenter har kanskje problemer med kviser og dekker med litt farget krem. Det fungerer uansett likedan, kremen trekker inn og etterlater huden tørr. Deretter litt pudder.

Men hvorfor pudder i det hele tatt? Det matter ned ansiktet, ingen blank nese eller skinnende eplekinner :)

Har du sett jenter med for mye krem og dilldall er dette noe mange holder på med i tenårene, det handler om å gjøre seg voksen. Dessverre ser de ikke ut med masker på.

Jeg er sikker på at dere unge gutter synes jentene er myyyye søtere uten noe som helst i ansiktet. Ikke sant?

Ja nettopp, myyye søtere uten det der. Noen av jentene i klassen er så sminka at det halve kunne vært nok.

Takk for forklaringen. Så vet jeg litt.

Og til deg "makedown", hvorfor gadd du i det hele tatt å svare meg? Du har jo virkelig ikke noe fornuftig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp, myyye søtere uten det der. Noen av jentene i klassen er så sminka at det halve kunne vært nok.

Takk for forklaringen. Så vet jeg litt.

Og til deg "makedown", hvorfor gadd du i det hele tatt å svare meg? Du har jo virkelig ikke noe fornuftig å si.

Jeg tror ikke pudderet er det største problemet, men farget underlagskrem. (brunkrem)

Når det has på i tykke lag og i for mørk farge så ser det ut som sparkel. Når det i tillegg tas på et lag pudder utenpå så blir mesterverket komplett.

Resultatet er veldig unaturlig. Pent på noen meters avstand eller i mørket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt om pudder og sånn

Ja nettopp, myyye søtere uten det der. Noen av jentene i klassen er så sminka at det halve kunne vært nok.

Takk for forklaringen. Så vet jeg litt.

Og til deg "makedown", hvorfor gadd du i det hele tatt å svare meg? Du har jo virkelig ikke noe fornuftig å si.

Tips: Søte jenter kan godt få høre, litt tilfeldig, at du / dere gutter synes de er søte som de er, uten sminke og masker på!

Lykke til med tenårene og jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...