Gå til innhold

klokken 14.00 vet jeg....


Q-tips

Anbefalte innlegg

om jeg har barn i magen! Herregud, det er nesten ikke til å holde ut. Jeg vet at prognosene er dårlige, men kan ikke la være å ha et bitte lite håp i hjertet.

Lykke til alle dere andre som skal teste de nærmeste dagene. Måtte en gigantisk blå flodbølge skylle over oss!!!

forresten; er det noen av dere som føler dere gravide? Jeg føler ingen verdens ting...litt varm kanskje?

Klem fra Q-tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde bare lyst til å ønske dere lykke til ;o)

Hei så spent jeg er for deg og for meg selv i morgen....

Nå er klokken 14 så jeg håper at du kommer med en oppdatering snart!!!!!!!

Skal krysse alt jeg har for deg/dere.

Når det gjelder symptomer så har jeg alltid det, uansett om jeg har vært gravid eller ikke. Jeg føler meg uggen og slapp. Verker litt nedentil. Har synlige blodårer rundt brystet og en litt mørkere farge på brystvorten......

( og så har jeg mye luft i magen ) Har lest at alle disse er tegn på graviditet, men jeg tror mest at det er innbildning fra min side, eller så er det en reaksjon på alle sprøytene jeg har tatt.

Hva tror du , eller noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så spent jeg er for deg og for meg selv i morgen....

Nå er klokken 14 så jeg håper at du kommer med en oppdatering snart!!!!!!!

Skal krysse alt jeg har for deg/dere.

Når det gjelder symptomer så har jeg alltid det, uansett om jeg har vært gravid eller ikke. Jeg føler meg uggen og slapp. Verker litt nedentil. Har synlige blodårer rundt brystet og en litt mørkere farge på brystvorten......

( og så har jeg mye luft i magen ) Har lest at alle disse er tegn på graviditet, men jeg tror mest at det er innbildning fra min side, eller så er det en reaksjon på alle sprøytene jeg har tatt.

Hva tror du , eller noen andre?

usj og æsj....ikke noe baby i magen min nei! Noe sååå urettferdig!

Sankingen av mot til neste forsøk må på nytt igangsettes og damen på sykehuset sa jeg kunne ringe inn på mens i oktober.

Der det er liv er det håp.

Håper de har plass til oss før jul.

Lykke, lykke, lykke til alle dere andre. Vi får holde hverandre oppdatert.

:( fra en litt molefunken Q-tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest x-woman :(

usj og æsj....ikke noe baby i magen min nei! Noe sååå urettferdig!

Sankingen av mot til neste forsøk må på nytt igangsettes og damen på sykehuset sa jeg kunne ringe inn på mens i oktober.

Der det er liv er det håp.

Håper de har plass til oss før jul.

Lykke, lykke, lykke til alle dere andre. Vi får holde hverandre oppdatert.

:( fra en litt molefunken Q-tips

nei og nei jeg er nesten på gråten for deg og alle vi andre nå som ikke har klart å bli gravid. Det er så leit! Håper du kommer til før jul, det går sikkert bra. Kanskje det blir en flott julegave dere vil få melding om, hvem vet....

Jeg har enorme smerter i underlivet nå så jeg er sikker på at jeg kommer til å blø snart.....har lyst å bare grine ved tanken på det :(

Men i dag er det din dag til å sørge litt, unn deg noe godt og tenk på at det ikke er lenge til jul!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

usj og æsj....ikke noe baby i magen min nei! Noe sååå urettferdig!

Sankingen av mot til neste forsøk må på nytt igangsettes og damen på sykehuset sa jeg kunne ringe inn på mens i oktober.

Der det er liv er det håp.

Håper de har plass til oss før jul.

Lykke, lykke, lykke til alle dere andre. Vi får holde hverandre oppdatert.

:( fra en litt molefunken Q-tips

Huff og huff! Synes det går skeis for oss alle for tiden jeg... Ikke noe moro akkruat!

Vi får håpe på bedre lykke neste gang - og masse blått støv i luften før jul!!

*Trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei og nei jeg er nesten på gråten for deg og alle vi andre nå som ikke har klart å bli gravid. Det er så leit! Håper du kommer til før jul, det går sikkert bra. Kanskje det blir en flott julegave dere vil få melding om, hvem vet....

Jeg har enorme smerter i underlivet nå så jeg er sikker på at jeg kommer til å blø snart.....har lyst å bare grine ved tanken på det :(

Men i dag er det din dag til å sørge litt, unn deg noe godt og tenk på at det ikke er lenge til jul!

*klem*

Tuuusen takk alle sammen for trøst og oppmuntrende ord.

Godt å ha dere, noen som skjønner hvor skuffet man faktisk blir...snufs! Og ikke minst alt en har vært gjennom for så å få beskjed om at det ikke var til noen nytte!!!

Sånn føles det ihvertfall. Vi må bare ikke miste håpet. For barn SKAL det bli, en eller annen gang.

Jeg har en liten teori;

vi venter nok på en helt spesiell!

Nå skal jeg gå hjem og kose meg med mannen min. kanskje dele en flaske rødvin...?

og kanskje blir det en jul vi sent vil glemme....hvem vet....

lykke til i morgen x-woman. Håper du får et deilig positivt svar!!!

:) litt bedre nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj og æsj....ikke noe baby i magen min nei! Noe sååå urettferdig!

Sankingen av mot til neste forsøk må på nytt igangsettes og damen på sykehuset sa jeg kunne ringe inn på mens i oktober.

Der det er liv er det håp.

Håper de har plass til oss før jul.

Lykke, lykke, lykke til alle dere andre. Vi får holde hverandre oppdatert.

:( fra en litt molefunken Q-tips

Vil bare sende en skikkelig trøsteklem. Det blir nok noe helt spesielt til slutt, skal du se !

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...