Gå til innhold

Ny parfyme


Gjest Daredevil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men jeg husker ikke hva den heter. Det er to tykke sylindere som står oppå hverandre, og når en skla ha en sprut, vrir en dem i forhold til hverandre. Veldig god, litt lett duft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

Ja, men jeg husker ikke hva den heter. Det er to tykke sylindere som står oppå hverandre, og når en skla ha en sprut, vrir en dem i forhold til hverandre. Veldig god, litt lett duft.

Hm.. Får se etter den når jeg tar turen til parfymeriet.

Flere forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilte1365380573

Hm.. Får se etter den når jeg tar turen til parfymeriet.

Flere forslag?

Den første fra Naomi Campell, av andre jeg kan anbefale er "Feminine" fra Dolce&Gabana, "Angel", og parfymer fra Ann Sui og Sonia Rykel.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daredevil

Den første fra Naomi Campell, av andre jeg kan anbefale er "Feminine" fra Dolce&Gabana, "Angel", og parfymer fra Ann Sui og Sonia Rykel.

Lykke til!

Det er tydelig at vi to har samme smak i parfyme, - to av de nevnte har jeg i skapet gitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bvlgari - grønn type, er kjempegod. Mild og rund, nydelig og sitter lenge.

Ellers er La Coste nr 1 på min ønskeliste.

Også GUCCI da, men den er tung & sexy! Sinnsykt fin flakong, også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...