Gå til innhold

Flere orgasmer etter hverandre?


Gjest stamina

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det at dere kvinner kan komme flere enn en gang?

Undrer på dette fordi jeg har en kone som sier hun bare kan komme en gang, deretter trenger hun lang hvile før hun er klar for mere stimuli. Det skal også sies at hun har lett for å få orgasme, veldig lett. Nesten som en mann :-)

Husker selv tidligere erfaringer hvor jentene på en måte holdt seg på ett "nær orgasme" nivå etterpå og kunne komme etter en kort stund igjen.

Må innrømme at jeg av og til savner dette, særlig fordi jeg av og til trenger lang tid på å komme selv og føler meg som en "egoist" som holder på videre etter hennes orgasme. hun sier selv at hun ikke har noe utbytte av sexen etter orgasmen :-(

Er det noe man kan gjøre for å kunne øke orgasme frekvensen hennes?? Eller må jeg bare innfinne meg med situasjonen og la være å drømme om lengre samleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok sant som du skriver, at de fleste / mange kvinner kan oppnå seksuelt høydepunkt flere ganger.

Men du, dere, skal bare være glad for at hun kommer først. Vanligere 'problem' er at mannen kommer og hun ligger igjen utilfredsstilt.

Når det er sagt... etter hennes orgasme _må_ dere ikke kjøre på med penetrering, det går sikkert fint an å jobbe litt med saken hos henne uten.

At hun sier at hun ikke har utbytte av sex etter orgasme er en drøy melding og må være sårende for deg. Uff.

Når det er sagt, skjønner jeg sant å si ikke hvordan hun kan ha det slik? *kremt* Etter en komme-situasjon er det på ingen måte mindre bra... altså... det er jo hyperfølsomt her og der og...

pffft, litt flau...

Lykke til, prøv å fokusere mer på kvalitet enn kvantitet framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...