Gå til innhold

Bra satset av NRK...


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

...for en gangs skyld. Serien «Band of Brothers» er kanskje noe av det ypperste som noensinne er vist på denne kanalen, og for en ihuga krigshistorieentusiast som meg gjør dette torsdagene til rene julekvelden.

Serien er forøvrig å få kjøpt på DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg. Den beste serien som noensine er laget.

Men jeg er noe forundret over NRK her. De startet tross alt denne ekstremt dyre serien, midt i sommerferien.

Et usedvanlig merkelig tidspunkt å kjøre sin dyreste serie noensine, når de i stedet kunne sendt den på høsten, en årstid hvor folk ikke gjør stort annet enn å se på tv.

For øvrig bør den selvsagt kjøpes på DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ChiengMai

Enig med deg. Den beste serien som noensine er laget.

Men jeg er noe forundret over NRK her. De startet tross alt denne ekstremt dyre serien, midt i sommerferien.

Et usedvanlig merkelig tidspunkt å kjøre sin dyreste serie noensine, når de i stedet kunne sendt den på høsten, en årstid hvor folk ikke gjør stort annet enn å se på tv.

For øvrig bør den selvsagt kjøpes på DVD.

Helt enig med SDD! At NRK startet sending av serien i sommer var grunnen til at jeg valgte å se den på DVD akkurat da jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er oppskrytt. Ny detaljert vinkling på et tema som er bruk utallige ganger. Men men - smak og behag :-)

".................."

Oppskrytt??? Jeg hadde ikke engang sett en forhåndsomtale før den traff meg mellom øynene som ei slegge. Menig Ryan gjorde inntrykk med sin detaljrikdom og autentisitet, men denne serien overgår selv denne.

Men, som du sier, smak og behag. For meg er nok dette mer enn bare underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Den beste serien som noensine er laget.

Men jeg er noe forundret over NRK her. De startet tross alt denne ekstremt dyre serien, midt i sommerferien.

Et usedvanlig merkelig tidspunkt å kjøre sin dyreste serie noensine, når de i stedet kunne sendt den på høsten, en årstid hvor folk ikke gjør stort annet enn å se på tv.

For øvrig bør den selvsagt kjøpes på DVD.

Vel, NRK er nå engang NRK, en kan ikke få i pose og sekk. =^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...