Gå til innhold

ønsker å finne ut av ting

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 16, de tre siste dagene har jeg vore plaget av at jeg føler et stort trykk på spesielle steder på hode ,, det stilner ganske fort igjen , men det er plagsomt ..

det gjør vont (men heldigvis ikke ekstremt) , hva kan jeg selv gjøre ,, og hva kan det vere..

kan det vere begynnelsen på migrene ?? . min farmor er plaget med migrene , kan det ha noe med det og gjøre ???

håper på svar ganske snart ..

hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11925-%C3%B8nsker-%C3%A5-finne-ut-av-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære jesusfreak !

Det høres ikke ut som migrene, så det tror jeg ikke. Det har vart så kort tid at det er vel ikke sikkert at det er "noe" i det hele tatt. Men husk at konsultasjon på nettet ikke kan erstatte personlig undersøkelse hos lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...