Gå til innhold

Anna Lindh døde .....


Gjest huff og huff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff, gjorde hun virkelig? Hørte på nyhetene kl 0900 at hun var stabil... I går sa de jo at skadene ikke var livstruende heller...

Huff a meg.. Nå blir nok euro valget utsatt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, gjorde hun virkelig? Hørte på nyhetene kl 0900 at hun var stabil... I går sa de jo at skadene ikke var livstruende heller...

Huff a meg.. Nå blir nok euro valget utsatt ja...

Ifølge VG døde hun klokka 5:29 i morrest så da måtte 9-nyhetene dine vært svært uoppdaterte.

Trist uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyhetene ligger etter

Ifølge VG døde hun klokka 5:29 i morrest så da måtte 9-nyhetene dine vært svært uoppdaterte.

Trist uansett.

Svenske nyheter gikk ikke ut med det før kl 0915, så det stemmer at nyhetene lå "litt etter" !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Det hadde jeg virkelig ikke trodd skulle skje..

Var så lettet når jeg hørte at alt var stabilt i går,og at det ikke var livstruende.

Noe så grusomt,tenk at det sitter igjen mann og og to små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann...døde hun altså? Jeg så overfallet omtalt på svensk tv i går, da lå hun på operasjonsbordet.

Det er litt nifst. Sverige er ikke langt unna, og drap på politikere der får det hele til å rykke litt nærmere vår egen dørstokk, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tragedie! Først og fremst for nærmeste familie, men også for politikere generelt! Forferdelig at vårt "trygge" samfunn her i Skandinavia er blitt som dette!

Husker tilbake på Palme-saken. Uhyggelig er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge VG døde hun klokka 5:29 i morrest så da måtte 9-nyhetene dine vært svært uoppdaterte.

Trist uansett.

Jaja, de offentligjør nok ikke slikt med en gang. De lar nok familien bli informert først. Det var forresten P4 nyhetene...

Og ja, det er kjempetrist og veldig synd at slikt skjer i vårt nabo land. Det gjør det ikke så vanskelig å tro at det kan hende her også.

synd hvis de folkevalgte må sperre seg inne og leve med streng sikkerhet rundt seg fra nå av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...